כמו כריסטיאנו רונאלדו? כך טוטו תמוז הפך לאבא בפעם הראשונה

טוטו תמוז | אינסטגרם

בדומה לכוכב יובנטוס, זהות האם לא נחשפה. החלוץ, שממשיך לחפש קבוצה בארץ ובינתיים עושה עסקים ברומניה, מגדל את בתו בת השלושה חודשים. אורית תמוז: "טוטו בשמיים מרוב אושר". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על טוטו תמוז הייתה אי שם בקיץ שעבר, אז החלוץ בחן את האפשרות לחזור לשחק כדורגל בישראל והיה מאוהב חזק באליזבת וולסקס. מאז עברו הרבה מים בנהר. נגיף הקורונה התפרץ ואקס הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נותר כבר כמעט שנתיים ללא קבוצה, אך בשורות מדהימות הגיעו מחייו האישיים: בגיל 32, הבועט הגשים חלום והפך לראשונה בחייו לאבא לתאיה תמוז המתוקה בת השלושה חודשים.

אל דאגה, לא פספסתם, תמוז לא התחתן, אבל החליט להביא ילדה לעולם וכבר מספר חודשים שהנסיכה הקטנה הזאת מביאה לחייו אושר גדול. תוך כדי שהוא שומר על כושר, מתאמן ועושה עסקים ברומניה, טוטו צפוי לעלות בקרוב על מטוס ולהגיע עם תאיה הקטנה לביקור בישראל. אמו של הכדורגלן, אורית תמוז, מצפה בקוצר רוח כבר לפגוש את בנה היחיד אליו היא מאוד מתגעגעת וכמובן שגם את הנכדה החדשה שלה.

אורית, מגיע לכם מזל טוב

אכן כן, נסיכה נולדה. טוטו בשמיים מרוב אושר. החיוך לא יורד מהפנים שלו וכל מה שחשוב כרגע זה האושר מהילדה".

אז תמוז כאמור לא התחתן וגם לא ברור מי האישה שהביאה לו את המתנה הכי גדולה בחיים. ממש בדומה לכוכב הכדורגל אולי הכי גדול בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, שעשה שלושה מתוך ארבעת ילדיו בעזרת פונדקאית שזהותה מעולם לא נחשפה. המדור מאחל מזל טוב ובשעה טובה לחלוץ הישראלי. מי ייתן ובקרוב גם תמצא קבוצה בליגת העל.

תאיה תמוז | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי