"אנטוורפן מודה לרפאלוב": בבלגיה שוב משתפכים על הכוכב הישראלי

ליאור רפאלוב | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקשר פשוט עשה הכל בניצחון 0:2 של קבצתו על אופן: כבש, בישל, סחט פנדל, החמיץ אותו וסיפק אסיסט נוסף לשער שנפסל על ידי ה-VAR. "הוביל את אנטוורפן לניצחון, עשתה זאת בזכותו", היללו בתקשורת המקומית

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב הוא הכוכב הבלתי מעורער של אנטוורפן. הקשר הישראלי בן ה-34, שלא מזמן זכה בתואר היוקרתי "נעל הזהב 2020" (שחקן השנה הקלנדרית בבלגיה), להט גם אתמול (שלישי), כאשר כבש ובישל ב-0:2 של קבוצתו על אופן.

מעבר לשער והאסיסט, רפאלוב סחט פנדל, החמיץ אותו ובישל שער נוסף בדקה ה-90, אותו ה-VAR פסל בסופו של דבר. בעצם, הוא היה אחראי לכל דבר מסוכן שעשתה אנטוורפן במשחק הזה. "אנטוורפן מודה לרפאלוב", נכתב בכותרת הראשית של "Voetbal".

"אנטוורפן עשתה את זה בזכות זוכה נעל הזהב, שהוביל את הקבוצה לניצחון", היללו. אגב, ברשתות החברתיות אוהדי אופן, המפסידה, רתחו על הפנדל שסחט רפאלוב בטענה להתחזות. הישראלי הגיע אתמול לעשרה שערים וחמישה בישולים העונה בכל המסגרות.

בתקשורת הבלגית הגדירו את המשחק הזה כמשחק הטוב ביותר של המאמן פרנקי ורקאוטרן מאז שנכנס לתפקיד. המאמן היה מרוצה בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד. הבקענו פעמיים והגענו לכמה הזדמנויות גדולות. חוץ מכמה דברים קטנים, שיחקנו כמעט בצורה מושלמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי