ככה לא נראית קבוצה שרוצה לקחת אליפות: זהבי ופ.ס.וו נכנעו 3:1 לפיינורד

הכוכב הישראלי הגיע למצבים לא רעים, אך נעצר על ידי מארסמן וקבוצתו תצטרך להשתפר משמעותית על מנת להיאבק עם אייאקס החזקה. גם מאלן החטיא פעמיים ברשלנות. ברחהאוס כבש שער אדיר למנצחת

(גודל טקסט)

ככה לא נראית קבוצה שרוצה לקחת אליפות מאייאקס. פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי נוצחו היום (ראשון) 3:1 על ידי פיינורד והם עדיין ללא ניצחון העונה במפגשים הישירים מול הקבוצות הגדולות (תיקו ושלושה הפסדים). מארק דימרס (8), סטיבן ברחהאוס (26) ובראיין לינסן (31) עצרו את כדור השלג של הקבוצה מרוטרדם והעניקו שלוש נקודות יקרות. איברהים סנגארה רק צימק (56).

צפו בהחמצות של זהבי

זהבי השלים 90 דקות והגיע להזדמנויות קורצות, אך לא היה מספיק חד ורצף הכיבושים שלו נעצר אחרי שני משחקים בהם הצליח למצוא את הרשת. בדקה ה-12 הוא ניסה בחצי מספרת, אבל הכדור לא התלבש לו בצורה טובה על הרגל. בדקה ה-34 זהבי היה חייב להבקיע, כשמצא את עצמו מול השוער, אך בעט היישר לידיו של ניק מארסמן, שהמשיך לתסכל את החלוץ והדף נגיחה שלו (52). גם חברו לחוד, דוניל מאלן, רשם הופעה לא טובה והחטיא ממצבים שבדרך כלל הוא מבקיע.

פ.ס.וו אמנם נותרה במקום השני בטבלה בתום 20 מחזורים, אך כדי להדביק את הפער מאייאקס המוליכה היא תהיה חייבת להשתפר בצורה משמעותית. כפי שזה נראה כרגע, הקבוצה מאיינדהובן תיאלץ להסתפק במאבק על המקום השני. מנגד, פיינורד עצרה רצף של שלושה הפסדי ליגה ונדבקה לצמרת הגבוהה, כשגם היא תתמקד במאבק על הכרטיסים לאירופה.

ערן זהבי
ערן זהבי | Soccrates Images / Contributor
רוג'ר שמידט
רוג'ר שמידט | Soccrates Images / Contributor

מהלך המשחק

דקה 1: קרב הענקיות ברוטרדם יצא לדרך.

דקה 8, פיינורד עלתה ל-0:1: לוטשארל חירטרואידה סיפק פריצה מסחררת בימין והעביר כדור רחוב מדוד למארק דימרס שבעט כדור שטוח שעבר בין רגליו של איבון מבוגו וחדר לרשת.

דקה 12: זהבי ניסה בחצי מספרת, אך הכדור לא התלבש לו בצורה טובה על כף הרגל.

ערן זהבי, מרקו סנסי
ערן זהבי, מרקו סנסי | Soccrates Images / Contributor
מארק דימרס חוגג
מארק דימרס חוגג | Soccrates Images / Contributor
שחקני פיינורד חוגגים
שחקני פיינורד חוגגים | Soccrates Images / Contributor

דקה 15, הזדמנות ענקית לפיינורד: לינסן מצא את עצמו לבדו מול מבוגו, אבל הפעם ידו של השוער הייתה על העליונה והוא השאיר את פ.ס.וו בחיים עם יציאה בתזמון מצוין.

דקה 26, פיינורד עלתה ל-0:2: סטיבן ברחהאוס, מי אם לא הוא, הכפיל. הקפטן הנפלא של המארחת סובב כדור אדיר מ-18 מטר לקורה ופנימה וחגג את ה-11 שלו העונה בליגה ההולנדית.

דקה 34: זהבי הגיע להזדמנות אדירה מול מארסמן אבל מ-12 מטרים הוא שחרר כדור חלש היישר לידיו של השוער. החמצת ענק לישראלי.

ערן זהבי, דנזל דומפריס
ערן זהבי, דנזל דומפריס | דני מרון
דוניל מאלן
דוניל מאלן | Soccrates Images / Contributor
פיליפ מקס
פיליפ מקס | Soccrates Images / Contributor

דקה 41, פיינורד עלתה ל-0:3: פ.ס.וו מתפרקת. התקפת מעבר מהירה של המארחת הסתיימה בשער קל של לינסן, שלא התקשה מול מבוגו וככל הנראה סגר את הסיפור.

דקה 52: זהבי נגח בעוצמה ממרכז הרחבה, אך מארסמן היה במקום והדף לקרן.

דקה 56, פ.ס.וו צימקה ל-3:1: איברהים סנגארה עלה גבוה מעל כולם ונגח מקרוב לרשת לאחר הרמה מצוינת של מקס. פ.ס.וו עדיין בחיים?

איברהים סנגארה
איברהים סנגארה | Soccrates Images / Contributor

דקה 63: מקס העביר רוחב נפלא משמאל למאלן, אלא שהאחרון בעט לא מספיק טוב מעמדה מצוינת והניסיון שלו הורחק על ידי הגנת פיינורד.

דקה 69: צ'אנס גדול נוסף למאלן, שעצר על החזה ובעט מארבעה מטרים הישר לגופו של מארסמן העירני.

דקה 77: מוחמד איהטארן המחליף בעט כדור חזק בשמאל מ-17 מטרים, אבל התגובה של מארסמן הייתה מצוינת גם הפעם. יופי של הופעה לשוער של פיינורד עד כה.

דקה 81: מאורו ג'וניור מצא את זהבי בתוך הרחבה, אבל הנגיחה של החלוץ עלתה מעל המשקוף.

ערן זהבי. הנגיחה הלכה למרכז השער
ערן זהבי. הנגיחה הלכה למרכז השער | Soccrates Images / Contributor
דוניל מאלן
דוניל מאלן | Soccrates Images / Contributor
לא מספיק חד. דוניל מאלן
לא מספיק חד. דוניל מאלן | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי