"ערן זהבי לא היה חד ופ.ס.וו נשחטה כבר במחצית הראשונה"

הישראלי החמיץ מקרוב נגד פיינורד, קבוצתו ספגה שלישייה ב-41 דקות וב-ED ביקרו בנחרצות: "שמידט קיבל את כל הזמן והתנאים בשביל לבנות קבוצה שתתחרה על אליפות, אבל זה נראה שגם הקרב על המקום השני יהיה קשה"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן קיוותה השנה להתמודד על האליפות ולשם כך השקיעה מיליוני יורו בצירוף שחקנים משמעותיים כמו מריו גצה וערן זהבי, אבל אחרי מפלה נוספת אתמול (ראשון) נראה שהעניין תם ונשלם. זהבי וחבריו הובכו על ידי פיינורד כשספגו שלושה שערים כבר במחצית הראשונה בדרך ל-3:1, אפשרו לאייאקס להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות אחרי 20 מחזורים ונראה שחלום האליפות פחות ריאלי מיום ליום.

"אם פ.ס.וו תמשיך לשחק ככה, גם הקרב על המקום השני יהיה קשה", נכתב ב-"ED" שמסקר את פ.ס.וו אחרי ההפסד ברוטרדם. בכלל, פ.ס.וו הייתה האחרונה להפסיד מבין קבוצות הליגה העונה, אבל בעוד אייאקס יצאה לרצף ניצחונות משוגע וברחה לליגה, פ.ס.וו מעדה בכל משחקי העונה שלה – הפסידה לוויטסה, נכנעה לאלקמאר, ספגה אתמול שלישייה גם מפיינורד וכידוע מול אייאקס שמטה יתרון כפול ונפרדה מהמוליכה ב-2:2.

צפו בחמצה הגדולה של ערן זהבי

ריק אלפרינק, שמסקר את פ.ס.וו עבור ה-ED, הוסיף: "המאמן רוג'ר שמידט קיבל את כל הזמן הנחוץ לו כדי להכין את קבוצה, הוא קיבל שחקנים לבקשתו וגם ביצע שינויים בצוות המקצועי והציפיות רק הלכו ועלו והייתה אמונה שפ.ס.וו מסוגלת להתמודד על התואר אחרי המון זמן גם אם היא לא הפייבוריטית, אבל על הדשא רואים קבוצה נאיבית שחשבה שהיא מסוגלת להתמודד עם פיינורד ושחטו אותה במחצית הראשונה".

ערן זהבי, שרשם החמצה גדולה בפיגור 2:0, לא עשה הרבה מעבר ועליו נכתב: "הסכינים של ערן זהבי ודוניל מאלן לא היו חדים ועבור פיינורד זו הייתה הזדמנות להעניש ולנצח בתוצאה גבוהה יותר".

ערן זהבי
"לא חד". זהבי מחמיץ | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי