חמד מופתע לטובה ומודה: "אני לא מספיק חד, אך השערים יגיעו"

תומר חמד
תומר חמד | Icon Sportswire / Contributor

באוסטרליה עוסקים בהרחבה בחלוץ הישראלי של וולינגטון פיניקס, שעדיין לא מצא את הרשת. "כשאתה חושב רק על שערים, הם לעולם לא יגיעו", הבהיר בראיון שהעניק לתקשורת המקומית. וגם: רמת הליגה

(גודל טקסט)

תומר חמד עדיין ממתין לשער הבכורה שלו בליגה האוסטרלית, אבל במחזור האחרון הוא סיפק בישל נפלא בעקב וסייע לוולינגטון פיניקס להשיג ניצחון בכורה העונה, 1:2 על סנטרל קוסט מארינרס. "אני רק רוצה לעזור לקבוצה לנצח משחקים ואז גם השערים יגיעו", אמר החלוץ הישראלי לתקשורת המקומית.

כשנשאל על כך שהוא לא מצא את הרשת לאחר ארבע הופעות, חמד הסביר: "אני יודע שאני עדיין לא בכושר הכי טוב שלי, אני עוד לא מספיק חד", הודה, "זה משהו שאני עובד עליו, אבל צריך לקחת בחשבון שזה לא קל להגיע לליגה חדשה בלי תקופת הכנה, בזמן שכולם כולל אותי מצפים שאבקיע שערים".

חמד המשיך: "מה שחשוב כרגע זה לעזור לקבוצה לצבור ביטחון ולהשיג תוצאות. אני אבקיע ואהיה חשוב מאוד עבור הקבוצה שלי. רמת הכדורגל כאן טובה וזה הפתיע אותי לטובה. אני חושב שהניצחון האחרון יעניק לנו ביטחון. שיחקנו כדורגל טוב במחזורים הראשונים של העונה, אבל זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות".

"כשאתה חושב רק על שערים, הם לעולם לא יגיעו", הוסיף חמד. "יש לי ניסיון רב ובקריירה שלי אני יכול להיזכר במקרים רבים בהם לא כבשתי במשך חודש או חודשיים, אבל אז בשלושה משחקים כבשתי חמישה שערים והכל השתנה. אני לא מודאג מזה. אני אף פעם לא מכוון למספר מסוים, אלא פשוט מנסה לעשות כמיטב יכולתי ולהבקיע כמה שיותר. אני בטוח שאחרי השער הראשון יגיעו עוד ועוד שערים".

תומר חמד
תומר חמד | Icon Sportswire / Contributor
עוד באותו נושא: תומר חמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי