"ליאור רפאלוב עשוי לזעזע את אנטוורפן עם מעבר למועדון צמרת"

עתידו של הקשר ממשיך להעסיק את התקשורת הבלגית, שם מדווחים כי לכוכב הישראלי בן ה-34 נמאס לחכות לחוזה חדש. גנק, שנאבקת עם אנטורפן על המקום השני, הוזכרה כמועמדת מובילה לצרפו בקיץ

קבוצות: גנק
(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם היום (שישי) בתקשורת הבלגית, לליאור רפאלוב נמאס לחכות. הקשר הישראלי בן ה-34, שזכה לאחרונה ב"נעל הזהב" והוביל את הקבוצה לזכייה היסטורית בגביע, יסיים בתום העונה הנוכחית את חוזהו באנטוורפן וממתין כבר חודשיים להסכם חדש. על פי התקשרות המקומית, "רפאלוב עשוי לזעזע את המועדון שלו עם מעבר ישיר ליריבה מהצמרת".

אחת המועמדות לצרף את רפאלוב היא גנק, שעוקבת אחרי מצבו של ישראלי ועשויה לצרפו בקיץ ללא תמורה. כידוע, אנטוורפן וגנק נאבקות על המקום השני, כשלשתיהן 43 נקודות והן נמצאות הרחוק מאחורי קלאב ברוז', קבוצתו הראשונה של רפאלוב בבלגיה, לה 14 נקודות יותר.

בבלגיה נכתב ש"מעבר לגנק יהיה כואב מאוד עבור אנטוורפן, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה לגביו". כזכור, לאחרונה נכנסה לתמונה בית"ר ירושלים, כשמשה חוגג פנה לנציגי השחקן והציע חוזה לשנתיים וחצי. "אם רפאלוב יחזור לישראל, אני חושב שהוא יבחר בבית"ר", אמר חוגג.

רפאלוב עזב את מכבי חיפה ב-2011 ורשם הצלחת מסחררת בבלגיה: הוא זכה באליפות עם קלאב ברוז', בשני גביעים (אחד עם ברוז' ואחד עם אנטוורפן) וכאמור לאחרונה נבחר לשחקן השנה.

ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי