ערן זהבי כבש שער ליגה שישי העונה בניצחון 0:3 של פ.ס.וו על טוונטה

צפו במופע: אחרי שלא מצא את הרשת בהפסד לפיינורד, הכוכב הישראלי חזר להבקיע לזכות פ.ס.וו שחזרה למסלול הניצחונות. החלוץ היה מעורב גם בשער הראשון, אותו כבש דוניל מאלן

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע הנוכחי נחלה פ.ס.וו הפסד מאכזב 3:2 בקרב צמרת נגד פיינורד, במשחק אשר גרר אחריו ביקורות כלפי ערן זהבי. הערב (שבת) החלוץ חזר לכבוש, כאשר מצא את הרשת ועזר לקבוצה מאיינדהובן לנצח 0:3 את טוונטה במסגרת המחזור ה-21.

כוכב נבחרת ישראל פתח בהרכב של רוג'ר שמידט והיה פעיל מאוד במחצית הראשונה. אחרי מספר פריצות לא מוצלחות לרחבת היריבה, בדקה ה-30 זהבי ניסה לבשל לדוניל מאלן, הכדור של הישראלי הגיע בדרך לידיו של השוער ג'ואל דרומל, אשר שמט אותו לרגליו של מאלן ופ.ס.וו עלתה ליתרון במשחק.

שש דקות לאחר מכן הקבוצה באדום-לבן יצאה להתקפה נוספת, שבסופה הקפטן דנזל דומפריס ראה את הריצה של זהבי לרחבה, מסר בדיוק לזמן למספר 7 ולחלוץ נותר רק להבקיע את שערו השישי העונה בליגה ההולנדית.
פ.ס.וו איינדהובן הגדילה את הפער מוויטסה של אלי דסה לארבע נקודות והתקרבה למרחק זהה מאייאקס שבמקום הראשון. ביום רביעי הקרוב, הישראלי וחבריו יפגשו שוב את האלופה, הפעם במסגרת רבע גמר הגביע ההולנדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי