ניצחונות לגיא מלמד ולאופיר מרציאנו בליגה הסקוטית

אופיר מרציאנו | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

החלוץ שותף ל-69 דקות ב-1:2 של סט. ג'ונסטון, בעוד שוער הנבחרת שוב שמר על שער נקי ב-0:2 של היברניאן. לעומתם, אלחמיד וביטון לא היו בסגל של סלטיק. 73 דקות לדסה בהפסד ויטסה, עגייב כבש נגד פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

* כל הקבוצות של השגרירים שלנו בסקוטלנד שיחקו הערב (שבת) באותה שעה, כאשר במשחק המרכזי סטליק ניצחה 1:2 את מאת'רוול, אך ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל. גיא מלמד לא מצא את הרשת במדי סט. ג'ונסטון אבל שותף ל-69 דקות בניצחון 1:2 על ליבינגסטון ואופיר מרציאנו עזר להיברניאן להשיג 0:2 יקר על אברדין.

* בקפריסין דור מיכה ישב על הספסל ולא שותף ב-0:0 של אנורתוזיס נגד א.א.ק. לרנקה. בהולנד, אלי דסה הוחלף בדקה ה-73 במהלך משחק ההפסד 1:0 של ויטסה ארנהיים נגד הירנביין של אריאל הרוש, שלא שותף במשחק. המגן, שיצא מהמשחק כשהתוצאה הייתה מאופסת, סופר יחד עם קבוצתו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובעקבות כך, הישראלי וחבריו ראו את פ.ס.וו ואייאקס מתרחקות בטבלה.

* בסרביה, ביברס נאתכו שיחק 62 דקות לפני שהוחלף בניצחונה הביתי של פרטיזן בלגרד 0:3 על נפרדק קרושבץ. קבוצתו נותרה במקום השני בטבלה ותקווה למעידה של הכוכב האדום בלגרד בהמשך המחזור כדי לצמצם את הפער.

* בהונגריה, ניר ברדע השלים 90 דקות בהפסד 2:1 של הונבד נגד למזקבשד בליגה ההונגרית. ביוון, אמיר עגייב מצא שוב את הרשת כאשר קבע 2:2 במשחק של אטרומיטוס נגד פנאתינייקוס. זהו שערו השני העונה של עגייב בליגה, אך קבוצתו הפסידה 3:2 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי