ערן זהבי: "בפ.ס.וו כל הפסד הוא אסון, נמשיך להילחם על האליפות"

אחרי שכבש ב-0:3 על טוונטה, הישראלי התייצב מול המיקרופונים: "אחרי השער הראשון היה הרבה יותר קל, זו התשובה הכי טובה שיכולנו לספק אחרי פיינורד"

(גודל טקסט)

אחרי המפלה נגד פיינורד, פ.ס.וו איינדהובן התאוששה אתמול (שבת) עם 0:3 על טוונטה. לשמחתה, זו הייתה עוד תצוגה שהוכיחה שרמת התיאום ושיתוף הפעולה בין שני הכוכבים בהתקפה, ערן זהבי ודוניל מאלן, עולה שלב.

זהבי סידר למאלן את שערו ה-18 העונה ב-30 משחקים בכל המסגרות (ולא קיבל על כך בישול), לאחר מכן הכפיל בעצמו בדקה ה-36 והחלוץ בן ה-22 שלזכותו גם שבעה בישולים, השלים צמד במחצית השנייה כדי לקבוע ניצחון חשוב שצימק את הפער מאייאקס שבפסגה הצטמק לכדי ארבע נקודות.

אייאקס לא תשחק היום בעקבות סופת שלגים, המשחק נדחה מראש ועבור פ.ס.וו זו הזדמנות להלחיץ קצת את אייאקס. המאמן רוג'ר שמידט נשאל על כך ואמר: "זה הכרחי מבחינתי שהחלוצים שלנו יהיו מעורבים וישחקו בצורה נכונה. כולם בקבוצה עובדים בשביל כולם, אבל אם החלוצים יעשו את הדברים כמו שאנחנו רוצים, הם גם יוכלו לייצר לעצמם מצבים. במשחק נגד טוונטה זה קרה בזכות עבודה טובה של כולם. טוונטה זו יריבה טובה ואם הצלחנו לשלוט מולה בצורה כזו, אז זו סיבה להיות מרוצים".

ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Image

על המרדף אחרי אייאקס הוסיף המאמן: "זה משהו שכבר עשינו בעבר ואני רוצה לראות אותנו ממשיכים בכך. רציתי לראות אותנו ממשיכים להבקיע שערים נוספים עד הסיום וזה לא קרה בחצי השעה האחרונה, לכן אני אומר ששיחקנו טוב מאוד במשך 60 דקות".

מאלן אחרי המשחק התראיין והחמיא דווקא למוחמד איהטארן, בעוד זהבי התייצב מול המיקרופונים ואמר: "אחרי ההפסד לפיינורד, זו התשובה הכי טובה שיכולנו לספק. ידענו מה עלינו לעשות, היינו מאורגנים, מוכנים וחדים מהשנייה הראשונה והמשחק הפך לקל הרבה יותר אחרי שער היתרון. במועדון כמו פ.ס.וו כל הפסד הוא אסון ואנחנו חייבים להמשיך להילחם על האליפות וכבר מצפים למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי