בסקוטלנד נפרדו מאלחמיד: "אי אפשר להאשים אותו"

רגע לפני שהבלם עוזב רשמית את סלטיק, בממלכה ניתחו את ההחלטה: "אם הוא רוצה להיות קרוב למשפחתו, אז יהיה הוגן לאפשר לו לחזור לישראל". וגם: מה חשבו עליו מבחינה מקצועית?

(גודל טקסט)

הפרק הסקוטי בקריירה של חאתם עבד אלחמיד יסתיים ככל הנראה באופן רשמי ביום שלישי,  כאשר ינחת בישראל ויחזור להפועל באר שבע לאחר שנה וחצי בסלטיק, שם בעיקר התמודד עם פציעה ארוכה בעונתו הראשונה ועם החיים סביב נגיף הקורונה מאז תחילת 2020.

"הוא עבר תקופה מאוד קשה, אשתו ובנו חזרו לארץ. היה כאן לבדו ועבר מאבק יום יומי בחייו הרחק ממגרש האימונים והאצטדיון", סיפר מאמנו ניל לנון לאחר שאישר כי אלחמיד בדרך לישראל. "עלינו לקחת בחשבון את הגורם האנושי. לא הייתי אומר שהוא סובל מדיכאון, אבל הוא היה כבוי, אז קיבלנו את ההחלטה הנכונה עבורו והמועדון".

לאחר הצהרתו של המאמן וההודעה הרשמית מהפועל באר שבע, שפורסמה זמן קצר לאחר מכן, בסקוטלנד נפרדו מאלחמיד וציינו כי הוא יצא מהסגל של סלטיק מאז ההפסד לריינג'רס, למרות הצהרתו של סוכנו דודו דהאן שטען כי הבלם נחוש מתמיד להישאר במועדון בסדר גודל הזה, כשבמקביל החלו דיווחים ראשונים על רצונו לעזוב.

חאתם עבד אלחמיד, ניל לנון
חאתם עבד אלחמיד, ניל לנון | סלטיק

כעת בכלי התקשורת בסקוטלנד קיבלו את העזיבה המסתמנת בהבנה: "אי אפשר להאשים אותו בנסיבות, נראה שזו החלטה אנושית יותר ממקצועית. אם הוא רוצה להיות קרוב למשפחתו, אז יהיה הוגן לאפשר לו לחזור לישראל".

גם מבחינה מקצועית סיכמו את הקדנציה הרביעית של אלחמיד מעבר לים: "הוא הרשים בעונת הבכורה במועדון. למרבה הצער, הוא הפסיק לשחק בגלל פציעות. לאחר מכן ביצע מספר טעויות קריטיות בהגנה והתברר כי אינו הולך להיות המגן הימני הפותח בקבוצה".

חאתם עבד אלחמיד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי