90 דקות לזהבי, איינדהובן נכנעה 2:1 לאייאקס והודחה מהגביע

בניגוד למשחק הליגה בין הקבוצות, כוכב נבחרת ישראל לא הצליח לכבוש נגד היריבה הגדולה וראה את סבסטיאן האלר גונב את ההצגה עם צמד תוך חמש דקות (19 ו-24). פ.ס.וו סיימה את דרכה ברבע הגמר

(גודל טקסט)

בדיוק לפני חודש נפגשו פ.ס.וו איינדהובן ואייאקס למשחק העונה בליגה ההולנדית ונפרדו בתיקו 2:2. הערב (רביעי) קבוצות הפאר של הולנד נפגשו לקרב אדיר ברבע גמר הגביע. ערן זהבי, שכבש צמד אדיר במשחק הליגה – פתח בהרכב והשלים 90 דקות אך לא עזר לחבריו שנכנעו 2:1 והודחו. את ההצגה גנב שחקן אחר.

שחקני אייאקס עלו עם חולצות מיוחדות לתמיכה בשוער אנדרה אוננה שהורחק מהמגרשים לשנה שלמה. סבסטיאן האלר, החלוץ שהגיע לאייאקס בחורף, הכפיל את מאזן שעריו במועדון עם צמד אדיר תוך חמש דקות. החלוץ הבקיע לראשונה בדקה ה-19 כשסיים כמו גדול אחרי כדור עומק של דייבי קלאסן ובדקה ה-24 הכפיל בדחיקה לרשת אחרי בישול של דושאן טאדיץ' בכדור רוחב. זהבי, בין לבין, ניסה לכבוש בנגיחה בדקה ה-15 אך לא הקשה על השוער.

אייאקס שלטה יותר בכדור ואיימה יותר על השער. בדקה ה-58 מגן המארחת, יוריין טימבר, כבש שער עצמי לשערו הוא כשניסה להרחיק כדור רוחב והותיר תקווה לאיינדהובן. אייאקס הייתה יכולה לכבוש שערים נוספים אך החמיצה ובתוספת הזמן נהנתה מקצת מזל כאשר דנזל דומפריס עלה לעזרת התקפת איינדהובן וכמעט כבש אך הכדור חולץ מקו השער. גם חילוף כפול של רוג'ר שמידט בדקה ה-80 לא עזר. זהבי ספג צהוב בדקה ה-82. גם דוניל מאלן לא היה במיטבו.

סבסטיאן האלר, דושאן טאדיץ' | ANP Sport via Getty Images
ערן זהבי, ליסנדרו לופס | Soccrates/Getty Images

איינדהובן השנייה בטבלה, תנסה להתאושש בליגה כשתפגוש את דן האג ביום שבת הקרוב. השבוע המאתגר שלה יימשך כאשר ביום חמישי תפגוש את אולימפיאקוס במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי