זהבי צפוי לפתוח מול דן האג, גצה אמור לחזור לסגל

ערן זהבי | Marcel ter Bals/BSR Agency/Getty Images

על פי התקשורת בהולנד, כוכב נבחרת יעלה בהרכב של פ.ס.וו איינדהובן מול הקבוצה מהמקום ה-17 בשבת (17:25, ספורט4). הגרמני חזר להתאמן, גם גאקפו, שניהם צפויים להתחיל על הספסל. שמידט: "צריכים יכולת טובה יותר"

(גודל טקסט)

אחרי האכזבה מול אייאקס ברבע גמר הגביע, ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יחזרו מחר (שבת) לליגה ההולנדית, כאשר יתארחו במסגרת המחזור ה-22 אצל דן האג (החל מ-17:25, שידור ישיר בספורט4). אגב, אצל היריבה של זהבי, שנמצאת במקום ה-17 והלפני אחרון, משחק עילאי אלמקייס, אך הוא לא נספר ולא שותף בתשעת המשחקים האחרונים בליגה.

דן האג לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים ורק פעם אחת ב-16 המחזורים האחרונים, כך שעבור פ.ס.וו זו על הנייר יריבה בהזמנה. זהבי ינסה לכבוש מחזור שני ברציפות אחרי שמצא את הרשת ב-0:3 על טוונטה, ועל פי הדיווחים בתקשורת ההולנדית, הוא צפוי לפתוח מחר בהתקפה.

מי שצפויים לחזור לסגל עם מריו גצה וקודי גאקפו. השניים, שלא שיחקו בשבועות האחרונים, חזרו לאימונים השבוע והמאמן רוג'ר שמידט התייחס למצבם: "אולי הם יהיו בסגל, אנחנו עוד לא יודעים, עדיין צריך לבחון את זה. זה תלוי בתחושה שלהם".

מריו גצה | ANP Sport via Getty Images

שמידט, שסופג ביקורת בלי הפסקה בתקשורת ההולנדית, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וציין שהיה מרוצה מהמחצית השנייה במשחק האחרון מול אייאקס. "אנחנו עדיין בליגה האירופית ובמקום השני בליגה – ארבע נקודות מהמקום הראשון בליגה וארבע נקודות מהמקום השלישי. זה לא רע, ומדי פעם שיחקנו כדורגל טוב".

"כדי לזכות באליפות, נצטרך לספק יותר גבוהה יותר ויותר", המשיך שמידט. המאמן רמז על האפשרויות הכלכליות הרחבות יותר של אייאקס ואמר: "ובכל זאת, פ.ס.וו זכתה באליפות עשר פעמים ב-20 השנים האחרונות. אני יודע את זה ואני לא מניף דגל לבן אם עדיין לא הגיע הזמן להניף דגל לבן".

רוג'ר שמידט, ערן זהבי | Marcel ter Bals/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי