לפני מכבי ת"א: 0:0 לשחטאר וסולומון. דסה כבש שער שנפסל

מנור סולומון | Ahmad Mora/DeFodi Images via Getty Images

הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-82, קבוצתו תגיע למפגש עם הצהובים בליגה האירופית אחרי תיקו מאכזב נגד קולוס. חוסר מזל למגן שנתפס בנבדל, ויטסה הפסידה 2:0 לטוונטה. 90 דקות לרפאלוב ב-1:1 מול שמיר, שקיבל 16 דק'

(גודל טקסט)

נציגי הכדורגל הישראלי פעילים היום (ראשון) בליגות באירופה, כאשר חלקם אף עורכים חזרה גנרלית לקראת משחקי הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב. אחד כזה הוא מנור סולומון, שבעוד ארבעה ימים יפגוש את מכבי תל אביב עם שחטאר דונייצק, אשר במשחקה האחרון לקראת ההתמודדות מול הצהובים רשמה 0:0 מאכזב נגד קולוס קובאליבקה במסגרת הליגה האוקראינית. סולומון עלה מהספסל בדקה ה-82 ולא הצליח לעזור לקבוצתו לרשום שלוש נקודות.

בבלגיה נערך סוג של דרבי ישראלי, כאשר מצד אחד שחקן השנה בליגה המקומית – ליאור רפאלוב שפתח בהרכב אנטוורפן, ומנגד עדן שמיר, שעלה כמחליף בדקה ה-74 סטנדרד ליאז' במשחק שהסתיים ב-1:1. רפאלוב וחבריו יפגשו בחמישי הקרוב את ריינג'רס בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

בהולנד, אלי דסה שיחק 90 דקות וכבש שער שנפסל בהפסד 2:0 של ויטסה ארנהיים לטוונטה. הקבוצה של המגן המשיכה בכושר הרע, רשמה הפסד שני ברציפות ומשחק רביעי ברצף ללא ניצחון. כעת, היא עלולה לאבד את המקום הרביעי. כמו כן, הירנביין של אריאל הרוש נכנעה 3:1 לאלקמאר והשוער הישראלי שוב לא פתח בין הקורות.

צפו בתקציר: שער של דסה נפסל, 0:2 לטוונטה על ויטסה

בליגה האוסטרית, דור חוגי רשם 90 דקות ב-1:1 של סט. פולטן נגד ריד. קבוצתו של החלוץ הישראלי אמנם קטעה רצף של שלושה הפסדים, אך ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים ומסובכת בתחתית. בקפריסין, בן שהר עלה כמחליף בדקה ה-85 ב-1:3 של אפואל ניקוסיה על נאה סלמיס.

באיחוד האמירויות, דיא סבע עלה כמחליף בדקה ה-74, אך נאסר לצערו ספגה שתי דקות אחרי כניסתו אל כר הדשא והפסידה 1:0 לאל וואסל.

בסקוטלנד אף אחד מהנציגים הישראלים בפרמיירשיפ לא זכה לראות דשא היום. סט. ג'ונסטון השאירה את גיא מלמד על הספסל בהפסד 2:1 לסלטיק של ניר ביטון, שלא נמצא בתכניות המקצועיות וקיבל מסר למצוא לעצמו קבוצה.

ביוון, בוריס קליימן שיחק 90 דקות בין הקורות של וולוס, שניצחה 1:2 את OFI כרתים. קבוצתו של השוער טיפסה אל המקום השביעי.

בתאילנד, גידי קאניוק הוחלף בדקה ה-88 בניצחון 0:1 של נאקון ראטצ'אסימה על סופאנבורי. כעת, קבוצתו של הקשר הישראלי חיברה ניצחון חמישי ברציפות בליגה ועלתה אל המקום התשיעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי