ערן זהבי: "עדיין לא ויתרנו על הליגה ועל אירופה"

לאחר ההפסד לאולימפיאקוס באירופה ולפני המפגש מול ויטסה ואלי דסה (ראשון, 17:40 ישיר בספורט1), חלוץ פ.ס.וו נשמע אופטימי לקראת המשך העונה: "משוכנע שאפשר לעלות לסיבוב הבא, יש פה שחקנים מוכשרים מאוד"

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון ערן זהבי סיפק עוד משחק ענק בפ.ס.וו איינדהובן נגד אולימפיאקוס בליגה האירופית עם צמד מרהיב, אך כפי שהתרגל בשנים האחרונות במדי גוואנגז'ו ר.פ. ונבחרת ישראל, זה הלא הספיק לקבוצתו ההולנדית שנוצחה 4:2 במפגש הראשון בפיראוס. מחר (ראשון, 17:40, בספורט1) החלוץ הישראלי ינסה להוביל את פ.ס.וו לדרך חדשה בסוג של דרבי פרטי מול אלי דסה ו-ויטסה.

פ.ס.וו נמצאת ערב המחזור במקום השני ובמרחק של שש נקודות מהאלופה אייאקס, לה משחק אחד פחות ובשלב זה לקבומה של רוג'ר שמידט אסור למעוד בשום משחק אם היא רוצה לסיים את העונה עם תואר. זהבי עצמו דיבר לקראת המשחק והבהיר כי שום  דבר לא גמור.

"הגעתי לזכות בתארים בדיוק כמו שהמאמן אמר", פתח החלוץ הישראלי את דבריו: "אבל יש לנו קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים. הם מאוד מוכשרים אך רובם לא זכו בתארים. כדי לזכות בתארים, עלייך לדעת איך עושים את זה. פ.ס.וו הוא מועדון שצריך לזכות בתארים ואני גם חושב שאנחנו עדיין יכולים לעשות את זה".

"עדיין לא ויתרנו על הליגה האירופית וגם לא על הליגה. אני חושב שהראנו דברים טובים מאוד במשחק שלנו מול אולימפיאקוס וכדי להעפיל לשמינית הגמר נצטרך לצמצם את הטעויות שלנו. אבל עם גישה חיובית, אני משוכנע שנוכל להעפיל לסיבוב הבא".

ערן זהבי חוגג עם שחקני פ.ס.וו איינדהובן | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי