בספרד טוענים: הסיבה שבגללה שון וייסמן סופסל מול ריאל מדריד

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בתקשורת הספרדית ניתחו את מצבו של הישראלי בוויאדוליד, ודווח כי החלוץ הודח מההרכב לראשונה אחרי כחודשיים וחצי בעקבות התגובה שלו לחילוף מול אייבר. עם זאת, צוין כי אמור לעלות ב-11 במשחק הבא

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

במשחק הליגה האחרון של ויאדוליד, ההפסד 1:0 לריאל מדריד בשבת האחרונה, שון וייסמן עלה מהספסל כמחליף בדקה ה-73. זו הייתה הפעם הראשונה שחלוץ נבחרת ישראל נשאר מחוץ להרכב קבוצתו במסגרת הליגה אחרי 11 משחקים רצופים בהן עלה ב-11.

הפעם האחרונה שהתחיל משחק על הספסל בליגה הייתה מול אתלטיקו מדריד ב-5 בדצמבר. בתקשורת הספרדית ניתחו מדוע המאמן סרחיו גונסאלס החליט לספסל את וייסמן, והסיבה לכך טמונה ככל במשחק שקדם למפגש מול ריאל – ה-1:1 מול אייבר.

כזכור, במשחק ההוא מול אייבר וייסמן פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-68 ולא כל כך אהב את ההחלטה של מאמנו להורידו מכר הדשא. בתקשורת הספרדית אף רשמו לאחר מכן כי "הוא היה נראה כמו אחד שרוצה להרוג את סרחיו. ראו עליו שהוא לא אוהב את החילוף, וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה פרצופים ומגיב ככה".

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

אז כעת שוב התעסקו בספרד בשחקן נבחרת ישראל וציינו כי זו הסיבה העיקרית לכך שירד לספסל מול ריאל. עם זאת, צוין כי וייסמן צפוי לחזור ל-11 במשחק החוץ מול סלטה ויגו ביום ראשון. "קשה לראות אותו שוב פותח כמחליף", נכתב ב-"ElDesmarque".

"מול סלטה ויגו שון יכול להעביר מסר לסרחיו גונסאלס, שבחר בשבת האחרונה בסרג'י גוואדיולה לפניו. הוא ימשיך לחפש לכבוש כמו שעשה במשחקים הקודמים ובמוקדם או במאוחר, ההתמדה והמאמץ שלו יתגמלו אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי