"כרגע אין מו"מ בין רפאלוב לאנטוורפן, אנחנו פתוחים להצעות"

סוכנו של הקשר הישראלי התייחס לעתידו בראיון שהעניק למגזין הבלגי 'Voetbalmagazine': "אנטוורפן לוקחת סיכון גדול. ליאור רשאי לדבר עם מועדונים ויש ביקוש רב. כל הגדולות בישראל רוצות אותו"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש עונות מוצלחות בהן הציג יכולת מרשימה והוביל את קבוצתו לזכייה בגביע ולשלבי הנוק-אאוט בליגה האירופית, ליאור רפאלוב עשוי לעבור למועדון חדש בקיץ הקרוב. דודו דהאן, סוכנו של הקשר הישראלי, שיחגוג בחודש אפריל את יום הולדתו ה-35, התראיין היום (שלישי) למגזין 'Voetbalmagazine' והבהיר: "כרגע לא מתנהל משא ומתן לגבי המשך דרכו של ליאור באנטורפן".

"אנחנו פתוחים להצעות", הצהיר דהאן כשנשאל על המשך דרכו של רפאלוב, "האם זה מוזר שאין מו"מ? אני במקצוע הזה כבר 17 שנה, אני לא מוצא שום דבר מוזר, אבל אנטוורפן אכן לוקחת סיכון גדול. החוזה מסתיים בעוד כמה חודשים, ליאור רשאי לדבר עם מועדונים אחרים ויש עניין רב".

דהאן סיכם: "כמעט כל הקבוצות בישראל רוצות אותו וגם בבלגיה מעריכים אותו מאוד. לליאור הייתה עונה טובה ואני מרגיש שהוא יהיה עוד יותר טוב בשנה הבאה. הוא טוב מאוד עם הכדור, אך גם כשהוא לא אצלו הוא יודע להגיע למקומות הנכונים בתבונה. מועדונים רבים מעריכים זאת".

ליאור רפאלוב חוגג | Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי