בן שהר נשדד? אפואל תקפה: "בכל משחק נתקלים במשהו חדש"

השופט מנע מהחלוץ מצב ודאי לשער עם שריקה תמוהה לעבירה, המועדון הפיץ הודעה ברשתות: "כל הכבוד לשופט, מקווים ששלומו של הבלם טוב". החלוץ אחרי ה-1:1 מול אומוניה: "שיחקנו יותר טוב מאשר בשבת, אך זה לא הספיק"

(גודל טקסט)

בן שהר שותף אתמול (רביעי) לשש דקות ב-1:1 בין אפואל ניקוסיה ליריבה העירונית אומוניה בגביע הקפריסאי וכמעט מצא את הרשת לראשונה אחרי יותר מחודש, אלא שהחלטת שיפוט שנויה במחלוקת גזלה ממנו הזדמנות ודאית לכיבוש ועוררה את זעמה של קבוצתו. החלוץ הישראלי קיבל מסירה ארוכה וגבר על מיכאל לופטנר הצ'כי במאבק על הכדור ברחבה, אך השופט שרק לעבירה של שהר ומנע ממנו מצב של אחד על אחד מול השוער.

לאחר המשחק, השחקן המושאל מהפועל באר שבע העלה לסטורי שלו באינטסגרם צילום של המהלך בטלוויזיה ותהה בפני עוקביו: "פאול???". בסיום הדרבי השני השבוע (אומוניה ניצחה 0:1 במסגרת הליגה בשבת האחרונה), שהר שנכנס כמחליף בדקה ה-84 אמר לתקשורת המקומית: "אני חושב שהתוצאה הוגנת. שיחקנו יותר טוב מאשר בשבת, עשינו שינויים אבל זה לא מספיק. אנחנו חייבים להשתפר בגומלין ואני מקווה שנעשה זאת. זאת לא תוצאה טובה כי היינו ביתרון, לא שמרנו עליו אבל חייבים להמשיך הלאה ולהוציא מאיתנו הרבה יותר ולשחק עם הלב".

בזמן שהחלוץ הסתפק ברמיזה לגבי השריקה התמוהה, אפואל ניקוסיה תקפה את החלטת השופט באופן רשמי באמצעות הרשתות החברתיות. הקבוצה פרסמה סרטון של המהלך והפיצה את ההודעה הבאה: "אנחנו מקווים ששלומו של הבלם טוב. כל הכבוד לשופט שקטע את המהלך לפני שהוא הפך למצב הבקעה ודאי וגרם לעיכוב עד שבדקו את זה ב-VAR. בכל משחק אנחנו נתקלים במשהו חדש".

הסטורי של בן שהר | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי