"ערן זהבי הוא הכוכב של פ.ס.וו בעיני שמידט. יש בו משהו מיוחד"

בהולנד ממשיכים לשבח את יכולתו של הישראלי בשבועות האחרונים ושניים מהעיתונאים המובילים דיברו על כך בפודקאסט: "יכול להיות שהוא לא אחד שתקנה כרטיס כדי לראות אותו, אבל הוא מתעלה במשחקים האחרונים"

(גודל טקסט)

ערן זהבי סומן על ידי התקשורת ההולנדית כאחת הבעיות שעל פ.ס.וו איינדהובן והמאמן רוג'ר שמידט לפתור, אבל כל היחס אליו השתנה בשבועות האחרונים, מאז החזרה מפגרת החורף. פ.ס.וו אמנם הודחה מהליגה האירופית וגם בליגה אפשרה לאייאקס אמסטרדם לברוח בפסגה, אבל בזכות מספר שערים קריטיים שכבש הישראלי הוא בהחלט שינה את מאזן הכוחות וכעת הוא זוכה להכרה בתור הכוכב של האדומים-לבנים.

עוד לפני משחק העונה נגד אייאקס, בו פ.ס.וו ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1, החלו פרשנים ושחקני עבר להחמיא לזהבי ולהבהיר כי הוא בעל הבית החדש של הקבוצה והכוכב שלה, אבל כעת מתברר שגם שמידט, המאמן הגרמני שהביא את זהבי לפ.ס.וו מגוואנגז'ו ר.פ הסינית, מאמין שזה המצב הקיים.

בשיחה באחד הפודקאסטים המובילים שמסקרים את פ.ס.וו איינדהובן, עלה הדיון על מערכת היחסים בין שחקני התקפת פ.ס.וו ושם נטען על ידי העיתונאי ריק אלפרני :"שמידט רואה את ערן זהבי בתור הכוכב של פ.ס.וו. הוא עובד קשה".

מי שלא לחלוטין הסכים עם זה היה העיתונאי פולקסקרנט גוס פיטרס, אולם גם הוא הודה: "יכול להיות שהוא לא אחד שתקנה כרטיס למשחק כדי לראות אותו, אבל יש בו משהו מיוחד. הוא התעלה במשחקים האחרונים".

ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי