משה חוגג: "אין ספק שזהבי יותר טוב מחלוץ ברצלונה"

החלוץ הפציץ צמד במדי פ.ס.וו והפך לישראלי הראשון שהגיע ל-300 שערים בקריירת המועדונים. בעלי בית"ר טען כי הוא עדיף על ברית'ווייט. וגם: התגובות מהרשת והמספרים המדהימים של כוכב הנבחרת

(גודל טקסט)

ערן זהבי כבש היום (ראשון) צמד במדי פ.ס.וו איינדהובן במשחק הביתי מול פורטונה סיטארד, העלה את מאזן השערים שלו העונה ל-15 בכל המסגרות והפך לשחקן הישראלי הראשון שחצה את רף 300 השערים בקריירת המועדונים. כמו כן, הכוכב התכבד בשער ה-60,000 בתולדות הליגה ההולנדית.

בכל המסגרות, מאזנו של זהבי עומד על 325 שערים והוא מתקרב בצעדי ענק לאלון מזרחי שכבש 334 שערים ומחזיק בשיא הישראלי. לזהבי חמישה גולים בשלושת המשחקים האחרונים ו-12 מאז החזרה מפגרת החורף. הוא הגיע ל-120 שערים ב-167 הופעות כליגיונר (103 בסין, 15 בהולנד ו-2 באיטליה), כאשר רק מואנס דאבור מקדים אותו (147 שערים מחוץ לישראל בכל המסגרות).

ברשתות החברתיות היללו את זהבי, שעקף את בן שהר (7) והפך לשיאן השערים הישראלי לעונה אחת בהולנד (9). מי שהתמוגג מהסקורר הוא משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, שהצהיר שהוא טוב יותר מחלוץ ברצלונה: "אין ספק שזהבי יותר טוב מברית'ווייט. ההצלחה של זהבי רק מדגישה כמה הוא בוזבז בליגה הישראלית והסינית", טען.

התגובות מהרשת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי