סקורר מדופלם: צמד גדול של ערן זהבי העניק לפ.ס.וו 1:3 חשוב

הכוכב הגיע ל-15 גולים העונה והפך לישראלי הראשון שחצה את רף 300 השערים בקריירת המועדונים. הפער מאייאקס ירד זמנית לשש נק'. קוקס צימק (69) עבור פורטונה סיטארד אך מדואקה (87) חתם עם שער ענק

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך להשתיק את המבקרים שלו. הישראלי כבש היום (ראשון) צמד וסידר לפ.ס.וו איינדהובן 1:3 על פורטונה סיטארד במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-25 בהולנד. מאזנו של כוכב הנבחרת עומד כעת על תשעה שערי ליגה העונה ו-15 בכל המסגרות, כאשר 12 מהם נכבשו ב-15 המשחקים האחרונים. זהבי לא היה רחוק משלושער ראשון בהולנד, אך הוא רשם החמצה נדירה באחד על אחד מול השוער ובמחצית השנייה סובב כדור חופשי מתוחכם שנעצר רק בקורה.

זהבי, שהבקיע חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של פ.ס.וו, הפך לשיאן השערים הישראלי לעונה בהולנד, כשעקף את בן שהר (7) והרגל עוד נטויה. הוא גם הפך לישראלי הראשון שהגיע ל-300 שערים בקריירת המועדונים. הישראלי כבש מתוך הרחבה (10) לאחר כדור רוחב מצוין של המגן הימני דנזל דומפריס והכפיל מקרוב (27) לאחר עבודת הכנה פיליפ מקס (27). ג'ורג' קוקס צימק (69) והפיח תקווה, אך נוני מדואקה הצעיר קבע 1:3 (87) עם בעיטה אדירה לחיבורים.

הפער מאייאקס, שניצחה מוקדם יותר 1:3 את כרונינגן, עומד על שש נקודות לטובת הקבוצה מאמסטרדם, לה גם משחק חסר. לפ.ס.וו איינדהובן לא נותר אלא לנסות ולנצח כמה שיותר משחקים ולייחל למעידות של מוליכת הליגה ההולנדית בתקווה שזה יספיק לזכייה באליפות.

מהלך המשחק

דקה 10, פ.ס.וו עלתה ל-0:1: דנזל דומפריס העביר כדור רוחב מצוין לזהבי שהמשיך פנימה בנגיעה והתכבד בשער ה-60,000 בתולדות הליגה הבכירה בהולנד.

דקה 22: זהבי נותר לבדו מול השוער לאחר מסירה טובה של גצה, אך הישראלי בעט בנגיעה החוצה ורשם החמצה לא אופיינית.

דקה 27, פ.ס.וו עלתה ל-0:2: מי אם לא הוא? זהבי קיבל כדור מדוד מפיליפ מקס ודחק מקרוב את השני שלו במשחק. שער 12 לישראלי ב-15 משחקים מאז החזרה מפגרת החורף. מדהים!

דקה 66: זהבי כמעט השלים שלושער, אך הבעיטה החופשית שלו נעצרה בקורה.

דקה 69, פורטונה סיטארד צימקה ל-2:1: ג'ורג' קוקס האנגלי בעט כדור חזק מזווית קשה והכניע את איבון מבוגו שלא סגר את הפינה הקרובה. פורטונה עדיין בחיים.

דקה 87, פ.ס.וו עלתה ל-1:3: נוני מדואקה הצעיר חזר מפציעה בסטייל. האנגלי עקף שחקן הגנה ושיגר מ-20 מטר פצצה לחיבורים. איזה גול!

ערן זהבי, פיליפ מקס
ערן זהבי, פיליפ מקס | Soccrates Images / Contributor
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג | ANP Sport / Contributor
ערן זהבי
ערן זהבי | ANP Sport / Contributor
ערן זהבי חוגג עם דנזל דומפריס
ערן זהבי חוגג עם דנזל דומפריס | ANP Sport / Contributor
ערן זהבי חוגג עם מריו גצה, פיליפ מקס ודוניל מאלן
ערן זהבי חוגג עם מריו גצה, פיליפ מקס ודוניל מאלן | Soccrates Images / Contributor
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג | ANP Sport / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי