מוכן לגומלין נגד רומא: מנור סולומון כבש צמד בזק

הכוכב הישראלי מצא את הרשת לראשונה ב-2021 והבקיע פעמיים תוך שלוש דקות ב-0:4 של שחטאר דונייצק על דסנה. דאבור נכנס כמחליף בהפסד 2:0 לשטוטגרט. הפסדים לאבו חנא, חוגי ופרץ ששוב עלה מהספסל ובישל

(גודל טקסט)

משחקי הליגיונרים ברחבי אירופה נמשכים גם הערב (ראשון). ערן זהבי ואלי דסה כבר שיחקו במדי קבוצותיהם בהולנד, אך מי שכיכב בענק הוא מנור סולומון, אשר כבש צמד מהיר ב-0:4 של שחטאר דונייצק נגד דסנה.

אחרי שקיבל 12 דקות בלבד בהפסד 3:0 לרומא בליגה האירופית, הכישרון הישראלי חזר להרכבה של אלופת אוקראינה והבקיע את השערים הראשונים שלו ב-2021. הגול הראשון של סולומון במשחק הגיע בדקה ה-74, אחרי מהלך קבוצתי נפלא של שחטאר, בו היו גם שתי מסירות עקב לפני הסיומת הנהדרת של הישראלי. בדקה ה-77 מנור חגג פעם נוספת לאחר שביצע מהלך אישי מבריק וכבש את שערו החמישי העונה בליגה.

ליגיונר נוסף ששיחק הערב באוקראינה הוא ג'ואל אבו חנא, אשר השלים 90 בהפסד 2:0 של זוריה קבוצתו נגד דינמו קייב, מוליכת הטבלה המקומית. קבוצתו של הבלם מדורגת כעת במקום השלישי בטבלה, עם שתי נקודות יותר מדסנה אשר הפסידה הערב לסולומון ושחטאר.

בבונדסליגה, מואנס דאבור פתח על הספסל במשחק נגד שטוטגרט, ועלה בדקה ה-48 כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0. החלוץ היה המחליף הראשון של הופנהיים, אך לא הצליח להביא את השינוי וראה כיצד קבוצתו מפסידה 2:0 בסיום ונשארת במקום ה-11 בליגה.

מואנס דאבור נגד שטוטגרט | Matthias Hangst/Getty Images

בליגה האוסטרית, אליאל פרץ שבשבוע שעבר חזר לסגל וולפסברגר אחרי פציעה ארוכה שוב עלה מהספסל וגם סיפק בישול, אך קבוצתו הובסה בביתה 5:3 על ידי טירול. הישראלי נכנס בדקה ה-46, כשקבוצתו פיגרה 3:1 על אף שעלתה ליתרון במשחק כבר אחרי שתי דקות ובמחצית השנייה היא נקלעה לפיגור 5:1 ורק צימקה כדי לשמור מעט על כבודה, כשאת השער האחרון במשחק הקשר הישראלי בישל. פרץ גם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-72.

ישראלי נוסף ששיחק הערב בליגה האוסטרית הוא דור חוגי, שעלה מהספסל בדקה ה-65 בהפסד של סט. פולטן 1:0 לאלטאך. החלוץ נכנס במצב של 0:0 וכעבור שתי דקות כבשה האורחת את שער הניצחון בקרב התחתית.

בליגה היוונית, אמיר עגייב ישב על הספסל של אטרומיטוס ב-0:0 בחוץ נגד לאמיה ואילו בוריס קליימן עמד 90 דקות בשער וולוס, לא ספג וסייע לקבוצה לנצח 0:1 את א.א.ק אתונה המדורגת שלישית – בהחלט הפתעה גדולה.

בקפריסין, דור מיכה עלה מהספסל של אנורתוזיס פמגוסטה כבר אחרי 31 דקות, אולם בשעה שלו על כר הדשא לא הצליח לסייע לחבריו למחוק פיגור נגד אומוניה ניקוסיה ועמוק בתוספת הזמן המארחת קבעה 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי