רומא מחכה לו: "יש לסולומון טכניקה של ברזילאי"

מנור סולומון חוגג | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

הכוכב הישראלי של שחטאר חגג צמד ראשון בקריירה ב-0:4 על דסנה, כולל בעיטה פנימה אחרי שני עקבים של חבריו: "אני רוצה לצפות בזה שוב", אמר לתקשורת האוקראינית

(גודל טקסט)

מנור סולומון חגג אתמול (ראשון) את הצמד הראשון בקריירה שלו, כאשר כבש פעמיים ועזר לשחטאר דונייצק להביס 0:4 את דסנה במסגרת הליגה האוקראינית. הישראלי מצא את הרשת לראשונה ב-2021 ולא רק הראה שהוא מוכן לגומלין שמינית גמר הליגה האירופית נגד רומא בחמישי הקרוב (19:45, שידור ישיר בספורט3), אלא גם סיפק איתות חיובי לקראת המשחק הראשון של נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022, נגד דנמרק בעוד 10 ימים.

המאמן לואיס קסטרו החמיא לסולומון, שפתח בהרכב ושיחק 82 דקות, דווקא על התרומה שלו למאמץ ההגנתי של הקבוצה. גם מאמן היריבה, אלכסנדר ריאבוקון, שיבח את הישראלי: "לא הופתעתי כלל שהוא הועדף על טייסון ומרלוס. סולומון לא נופל מהם בטכניקה ובאיכויות. יש לו טכניקה של שחקן ברזילאי והוא יותר מהיר מהם".

קשר אלופת אוקראינה הבקיע את שני שעריו בתוך שלוש דקות והראשון מביניהם תפס את הכותרות בתקשורת המקומית, כיוון שלבעיטה של סולומון פנימה ברגל שמאל קדמו שתי מסירות בעקב, של מרלוס ודנטיניו. סולומון התראיין באוקראינה וסיכם את המשחק, תוך התייחסות לשער המדובר: "אנחנו שמחים, זה היה משחק קשה ודסנה קבוצה טובה מאוד, מאורגנת וחזקה בהגנה ובמצבים נייחים. אני שמח על העבודה שעשינו היום, כבשנו ארבעה שערים וניצחנו, זה מה שחשוב ועלינו להמשיך בדרך הזו. השער הראשון פתח את המשחק מעט והקל עלינו. השער השני היה מדהים, בסגנון ברזילאי. אני רוצה לצפות בו שוב, רגע גדול לקבוצה שלנו. ידענו שדסנה תלחץ עלינו אחרי שירדה לפיגור והיינו מוכנים, דיברנו על זה בהפסקה".

הישראלי דיבר גם על המשחק הקרב נגד רומא, שהביסה את קבוצתו 0:3 במשחק הראשון בין השתיים: "יהיה מאוד קשה, אבל נבוא להילחם בכל הכוח ולתת 100% כדי לנסות ולשנות את התוצאה".

סולומון ודנטיניו חוגגים "בסגנון ברזילאי" | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי
צמד בזק וניצחון גדול. סולומון וחבריו חוגגים | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי