"ערן זהבי, המנהיג החדש של פ.ס.וו אינדהובן"

באתר "Voetbal International" החמיאו לחלוץ הישראלי שנכנס לקצב ולא מפסיק להבקיע ב-2021: "מוסר העבודה והתנהגות שלו מהווים דוגמא לשאר השחקנים". הכוכב התייחס לעתידו: "מאמין שאשאר"

(גודל טקסט)

תוך חודשים ספורים, ערן זהבי שינה את הלך הרוח סביבו בהולנד ב-180 מעלות. אחרי שבתחילת העונה הוא חטף מבול של ביקורות מהתקשורת המקומית, שלא ממש הבינה מדוע פ.ס.וו איינדהובן החתימה שחקן בגילו, בשנת 2021 יכולתוו של הכוכב הישראלי השתפרה פלאים וכך גם מאזן השערים של החלוץ שעומד על 12 גולים ב-16 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

"ערן זהבי, המנהיג החדש של פ.ס.וו איינדהובן", צעקרה היום (חמישי) הכותרת של האתר ההולנדי "Voetbal International", שם המשיכו והחמיאו לכוכב נבחרת ישראל: "מוסר העבודה וההתנהגות שלו, על ומחוץ למגרש, מהווים דוגמא עבור שאר השחקנים פ.ס.וו".

זהבי עצמו נשאל על התיקו האחרון נגד פיינורד ולמעשה הבהיר כי פ.ס.וו, שרחוקה כבר שמונה נקודות מאייאקס המוליכה, למעשה הרימה ידיים בכל הנוגע למרוץ האליפות: "ביום ראשון יש לנו משחק חוץ נגד אלקמאר, שנאבקת איתנו על המקום השלישי. המשחק הזה חשוב מאוד, שכן המקום השני מוביל בסיום העונה לליגת האלופות ואנחנו מתכוונים להילחם כדי להיות שם".

ערן זהבי
ערן זהבי | ANP Sport / Contributor

זהבי התייחס לעתידו: "חתמתי בפ.ס.וו לשנתיים. אם המועדון שמח ואני שמח ואני מבקיע את השערים שלי אז זו התוכנית. אבל בכדורגל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. רגע אחד אתה כאן ופתאום כבר לא. סביר להניח שאשאר. דיווחים על חזרה לישראל? זה אותו דבר בכל חלון העברות, במשך שנים".

על המינוי המסתמן של ג'ורדי קרויף למנהל הטכני של ברצלונה: "שיתפנו פעולה בצורה טובה במכבי ת"א. אני חושב שהוא ראוי לעבוד ברמה הגבוהה ביותר. יש לו עדיין חוזה בסין, אבל אף אחד לא אומר לא לברצלונה. בוא נהיה כנים. אם הם רוצים לפתח מחדש את המועדון, הוא האיש הנכון במקום הנכון. לג'ורדי יש שאיפות גדולות. מהיום הראשון שפגשתי אותו הוא ידע שיבוא זמן שהוא יהיה בבברצלונה. הרגע הזה הגיע ואני מאוד שמח בשבילו".

כזכור, השבוע העניק זהבי ראיון נרחב לעמוד היוטיוב הרשמי של פ.ס.וו והתייחס בין השאר גם לשיתוף הפעולה עם דוניל מאלן: "אנחנו חלוצים שמבקיעים הרבה, אבל אנחנו לא אנוכיים. לא זכור לי אפילו פעם אחת שבעטתי ממצב שהייתה צריך למסור. בחודשיים האחרונים אנחנו משחקים טוב ומייצרים הזדמנויות אחד לשני. כל הדיבורים הם בולשיט".

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | האתר הרשמי מכבי ת"א

על שגרת האימונים ואופיו: "אני ממש חולני בזה, לישון נכון, לאכול נכון. הדבר הכי קש הוא לעשות את זה באופן קבוע. הכישרון מביא אותך לנקודה מסוימת, אבל הגישה שלך משאירה אותך ברמה הגבוהה. החלק המנטלי הוא זה שיאפשר לך למצות את הפוטנציאל שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי