צפו בתקציר: זהבי ופ.ס.וו הפסידו 2:0 אצל אלקמאר

החלוץ וקבוצתו נכנעו לשלישית בטבלה בקרב הצמרת, התרחקו עוד יותר מתואר האליפות וכעת גם המקום בליגת האלופות בסכנה. קארלסון כבש ראשון (4), קופמיינרס הכפיל (68) בבעיטה ממרחק

(גודל טקסט)

דווקא אחרי תקופה חיובית שעברה על המועדון, פ.ס.וו וערן זהבי ספגו היום (ראשון) מכה נוספת העונה. קבוצתו של החלוץ, המדורגת שנייה בטבלה, הפסידה 2:0 בקרב הצמרת נגד אלקמאר השלישית. כעת, תואר האליפות התרחק עוד יותר מהישראלי וגם המקום בליגת האלופות בעונה הבאה כבר נמצא בסימן שאלה.

זהבי, שכבש שבעה שערים בחודש האחרון, פתח בחוד של רוג'ר שמידט למשחק החשוב בצוותא עם דוניל מאלן, מריו גצה וקודי חאגפו, אבל משחק ההתקפה של איינדהובן פשוט לא היה שם. למעשה, פ.ס.וו המשיכה את הרצף האיום שלה מול הקבוצות הגדולות בהולנד, אשר עומד על 16 משחקים ללא ניצחון.

מן העבר השני, אלקמאר אמנם נותרה במקום השלישי לאחר הניצחון הערב, אבל מספר הנקודות שלה בשלב זה שווה לאלו של פ.ס.וו – 55. כבר בפתיחה ניתן היה להבין שזה היום של המארחת – יספר קארלסון השבדי הכניע את יאסין אמבוגו כבר אחרי ארבע דקות של משחק, טון קופמיינרס הקפטן הכפיל במחצית השנייה עם בעיטה נהדרת ממרחק.

גצה. הפסד כואב נוסף לפ.ס.וו העונה | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 4, 0:1 לאלקמאר! איזו פתיחה למשחק! יספר קארלסון השבדי חדר לרחבה של פ.ס.וו, בעט לפינה של הקרובה של אמבוגו ובעזרת כדור שטוח וחד מצא את הרשת.

שער מהיר של אלקמאר | Soccrates/Getty Images
גצה ופ.ס.וו בהלם | ANP Sport via Getty Images

דקה 26, של פ.ס.וו נפסל: קודי חאגפו מצא את הרשת מזווית קשה וכבר חגג שוויון, אך שופטי המסך זיהו עמדת נבדל של דנזל דומפריס במהלך כיבוש השער והגול בוטל.

שחקני פ.ס.וו בוויכוח עם השופט לאחר פסילת השער | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

דקה 68, 0:2 לאלקמאר! המארחת הכפילה את יתרון לאחר שקארלסון מסר לקופמיינרס, והקפטן הניף את רגלו מ-20 מטרים וכבש שער נהדר.

אקלמאר בדרך לניצחון | Soccrates/Getty Images

דקה 87, חילוף של פ.ס.וו: זהבי סיים את המשחק המאכזב מבחינתו כשלוש דקות לפני הדקה ה-90, מוחמד איהטרן.

דקה 90+4, שריקת הסיום של המשחק: אלקמאר ניצחה 0:2 את פ.ס.וו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי