צמד גדול לסולומון בשחטאר, רפאלוב כבש נגד האקסית ברוז'

רגע לפני המשחק של נבחרת ישראל נגד דנמרק, הישראלי הצטיין במדי קבוצתו, שהפסידה 3:2 ללבוב. שחקן השנה בבלגיה, אשר לא זומן לסגל הנבחרת, הבקיע את שערו ה-14 העונה ב-0:2 של אנטוורפן נגד מוליכת הטבלה

(גודל טקסט)

לאחר שביברס נאתכו וגיא מלמד רשמו אמש (שבת) ניצחונות במדי קבוצותיהם, משחקי הליגיונרים הישראליים נמשכו גם היום במספר ליגות. במוקד, ליאור רפאלוב שכבש שוב עבור אנטוורפן ומנור סולומון שמככב בליגה האוקראינית.

שמו של רפאלוב עלה לא מעט בשבוע האחרון, זאת לאחר שכוכבה של אנטוורפן לא קיבל זימון למשחקים הקרובים של נבחרת ישראל. היום בשעות הצהריים הישראלי פגש את האקסית קלאב ברוז' ומצא את הרשת בדקה ה-43 של המשחק מהנקודה הלבנה אשר קבע 0:2 על מוליכת הטבלה, לפני שהוחלף בדקה ה-77.

בעוד כחודש יחגוג רפאלוב את יום הולדתו ה-35, אך מבחינת מספרים הוא מתקרב פעם נוספת לעונת השיא שלו בקריירה. כעת, לשחקן הכנף יש כבר תשעה שערים בליגה הבלגית העונה ואם הוא יכבוש אחד נוסף, הוא יגיע בפעם החמישית בקריירה לספרות כפולות בשערי ליגה בבלגיה. בכל המסגרות, לישראלי יש כבר 14 גולים.

ליאור רפאלוב חוגג | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images

באוקראינה, סולומון ושחטאר דונייצקרשמו הפסד 3:2 כואב מאוד נגד לבוב מהמקום האחרון בטבלה. סולומון, שכבש צמד במשחק הקודם בליגה, עשה זאת שוב גם הערב לאחר שסובב כדור גדול לרשת מקצה הרחבה בדקה ה-31, ובמהלך המחצית השנייה השלים צמד עם ביצוע נפלא נוסף. מאזנו העונה עומד כבר על שבעה גולים בליגה. עוד בליגה האוקראינית, ג'ואל אבו חנא (85 דקות) וזוריה הפסידו 1:0 לקולוס ופספסו הזדמנות להתקרב לשחטאר השנייה בטבלה.

בהולנד, אלי דסה פתח בהרכבה של ויטסה במשחק הליגה נגד ווילם II, אשר הסתיים ב-0:0 מאכזב עבור הצהובים-שחורים. המגן סיפק משחק נהדר באופן אישי והיה מהבולטים בכר הדשא, אך קבוצתו רשמה תיקו ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

בקפריסין, דור מיכה ואנורתוזיס פמאגוסטה ספגו מכה קשה בניסיונות להעפיל לאירופה בעונה הקרובה, זאת לאחר שהפסידו 2:1 ללימאסול מהמקום השלישי בליגה. מיכה עלה מהספסל בדקה ה-64 ואף היה מעורב בשער שנפסל, השוער אסף צור לא שותף.

צפו בתקציר ההפסד של מיכה ואנורתוזיס

באיחוד האמירויות, דיא סבע ואל נאסר הפסידו 2:0 מאכזב נגד אל פוג'יירה, הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בליגה. ההפסד הערב יכול לעלות לחוץ ביוקר, שכן קבוצתו איבדה גובה רב במאבק על המקום בליגת האלופות של אסיה בסיום העונה.

באוסטריה, אליאל פרץ הציג משחק נהדר במדי וולפסברגר ורשם שני בישולים בניצחון 3:5 על אוסטריה וינה. במקביל, דור חוגי בישל ב-3:3 של סנט פולטן שלו נגד הארטברג. בתאילנד, גידי קאניוק פתח בהרכבה של נאקון ראצ'אסימה, אשר סיימה ב-0:0 נגד פוליס טרו. הקשר הוחלף בתוספת הזמן של המשחק, קבוצתו מדורגת כעת במקום התשיעי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי