סולומון שיפר את שיאו האישי, אך שחטאר סובלת מ"בעיה קטלנית"

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

לפני משחק הנבחרת, הישראלי העלה את מאזנו לתשעה שערים בכל המסגרות, אולם קבוצתו רשמה הפסד חמישי בשבעה משחקים ואפשרה לדינמו קייב לברוח. לואיס קסטרו הודה: "עונה קשה מאוד עבורנו"

(גודל טקסט)

משהו רע מאוד עובר על שחטאר דונייצק, שרשמה אתמול (ראשון) הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות – כמות חסרת תקדים כשמדובר במועדון הפאר האוקראיני. מנור סולומון אמנם להט עם שני שערים מרהיבים, אבל זה לא הספיק לקבוצה של לואיס קסטרו שנוצחה במפתיע 3:2 על ידי לבוב החלשה מהתחתית ואפשרה למוליכה דינמו קייב להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות בתום 19 מחזורים.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי במשחקים שנותרו, שחטאר תאבד את תואר האליפות אחרי ארבע זכיות רצופות וזה יקרה לאחר שהיא הודחה במפתיע גם מהגביע האוקראיני וכן סיימה את דרכה לאחרונה בליגה האירופית לאחר הפסד 5:1 לרומא בסיכום שני המשחקים בשמינית הגמר. "אנחנו סובלים מבעיות תיאום קטלניות בחלק האחורי", הודה בסיום המאמן קסטרו וזאת לאחר שקבוצתו ספגה לא פחות משמונה שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

"היינו יכולים להבקיע חמישה או שישה שערים", המשיך קסטרו, "אם אנחנו מדברים על החלק ההתקפי שלנו, אני חושב שאנחנו ברמה מספיק טובה וששחקני ההתקפה שלנו אפקטיביים. הצלחנו לכבוש פעמיים, אבל הגענו להמון הזדמנויות. כשקבוצה כמו שלנו, שנמצאת במקום השני, מבקיעה שני שערים, היא לרוב מנצחת. כמו שכבר אמרתי, הבעיה שלנו היא בהגנה וזה משפיע גם על ההתקפה כי כשמשחק ההגנה לא טוב, אתה תוקף בצורה מהוססת וחושש להפקיר את החלק ההגנתי. זו שנה קשה מאוד עבורנו והדרך היחידה לצאת מהמצב הזה היא לעבוד קשה ולחזור לשחק את הכדורגל שמאפיין אותנו".

מי שכאמור נצץ בשורות שחטאר הוא סולומון, שהבקיע באמצעות שני מבצעים אישיים נהדרים וביסס את מעמדו כמלך שערי הקבוצה העונה בכל המסגרות עם תשעה גולים – לפחות שלושה יותר מכל שחקן אחר. הישראלי כבש חמישה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים ורגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, הוא נמצא בכושר ההבקעה הטוב ביותר בקריירה הקצרה שלו. הישראלי הגיע לשבעה שערי ליגה העונה ב-16 הופעות, כאשר בעונה הטובה ביותר שלו עד כה הוא הבקיע ארבעה שערי ליגה ב-33 הופעות במדי מכבי פתח תקווה ב-2017/18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי