ביקורת על מיכה בקפריסין: "לא בטוח שיישאר. הפרידה מראיוס – טעות"

באי השכן "נכנסו" בקשר אנורתוזיס, שלא הצליח להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אקס מכבי חיפה: "כבש שער ליגה בודד, נוכחותו כמעט לא הורגשה". על עתידו: "בכדורגל אף פעם אי אפשר להיות בטוחים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בקפריסין ביקרו את דור מיכה, שהצטרף לאנורתוזיס פמגוסטה בקיץ ללא תמורה לאחר ששוחרר ממכבי תל אביב. השחקן המצטיין של עונת 2018/19 בליגת העל ואמור היה להיכנס לחלל הגדול שהותיר אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, אך לטענת התקשורת המקומית הוא "אכזב ובגדול".

מיכה מחזיק בחוזה עד 2022 באנורתוזיס, אולם באתר "24sports" טענו כי כי לא בטוח שימשיך לעונה נוספת. כזכור, לאחרונה פורסם בספורט1 כי אקס מכבי תל אביב אמור לחתום לשלוש שנים בהפועל באר שבע. "מיכה נבחר על ידי המאמן טימור קצבאיה ואמור היה להנהיג את הקבוצה, אבל הוא לא הצליח ולו במעט, כבש שער ליגה בודד ונוכחותו כמעט לא הורגשה", נכתב.

זכייה בגביע עשויה להוות נקודת המפנה של מיכה, שיפגוש את בן שהר ואפואל ניקוסיה ל"דרבי הישראלי" בחצי הגמר. "אם דור יצליח להנהיג את אנורתוזיס ולהוביל אותה לזכייה, המצב עשוי להשתנות לטובתו. ההחלטה להיפרד מראיוס, שהבקיע אשתקד 14 שערי ליגה, התבררה כשגויה".

על עתידו של מיכה: "דור מחזיק בחוזה לעונה הבאה וההיגיון אומר שהוא כן יישאר לעונה נוספת, אבל בכדורגל אף פעם אי אפשר להיות בטוחים בשום דבר. לא חסרות דוגמאות של כדורגלנים שעזבו למרות שהיה להם חוזה. במציאות של היום, חוזה זה משהו שלא מבטיח לך שום דבר".

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי