מאמנו של ערן זהבי: "לא נזכה העונה בתואר, אבל לא היינו רחוקים"

אחרי שפ.ס.וו הודחה מהליגה האירופית ומהגביע, רוג'ר שמידט הודה שהפער מהמוליכה אייאקס בלתי ניתן לסגירה: "בעונה הבאה נעשה צעד קדימה". על עתידו: "אני שמח כאן". וגם: האפשרות שיאריך חוזה

(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע שער אחד בשלושת משחקי הנבחרת במוקדמות המונדיאל וספג לא מעט אש, ערן זהבי יחזור להתעסק במטרות של קבוצתו, פ.ס.וו, שתארח את הראקלס במחזור ה-26 (ראשון החל מ-15:25, ספורט4) ותקווה לשמור על המקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות.

העונה הראשונה של זהבי בפ.ס.וו צפויה להסתיים ללא תואר. קבוצתו הודחה מליגת מהליגה האירופית על ידי אולימפיאקוס, סיימה את דרכה בגביע ההולנדי לאחר הפסד כואב ליריבה הגדולה אייאקס אמסטרדם, שבמקביל ברחה גם בפסגת טבלת הליגה המקומית בדרך לאליפות נוספת.

המאמן רוג'ר שמידט דיבר היום עם התקשורת, התייחס לעתידו והודה שהפער מהמוליכה אייאקס, שעומד כרגע על 11 נקודות, בלתי ניתן לסגירה. הגרמני, שחתום עד תום העונה הבאה, אמר: "אני שמח כאן, יש לנו קבוצה עם הרבה פוטנציאל שיכולה לעשות בעונה הבאה צעד קדימה ולהילחם על זכייה בתארים. פספסנו את זה העונה, אבל אני לא חושב שהיינו כל כך רחוקים".

שמידט הוסיף: "הארכת חוזה? אני כאן כעשרה חודשים וזו עדיין תחילת הדרך. אני לא מרגיש לחוץ בנוגע לזה. הקשר עם ההנהלה טוב מאוד ואנחנו תמיד פתוחים וכנים זה עם זה. אנו נמצא זמן טוב לדון בכך. שנה זה מעט מידי זמן מבחינתי. כרגע אני מרוכז לחלוטין בקבוצה, בשחקנים וברצון לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר – במקום השני ועם הכרטיס לליגת האלופות".

ערן זהבי, רוג'ר שמידט
ערן זהבי, רוג'ר שמידט | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי