רפאלוב ואנטוורפן הובסו, הפסד שלישי ברצף למיכה ואנורתוזיס

שחקן העונה בבלגיה הוחלף בדקה ה-81 ב-4:1 לאנדרלכט, בקפריסין הוחלף הקשר אחרי 68 דקות ב-2:1 המאכזב לא.א.ק לרנקה ואילו אסף צור לא שותף. היברניאן הסתדרה ללא מרציאנו בגביע

(גודל טקסט)

סוף השבוע במסגרת הליגות המקומיות ינעל הערב (שני), כשבמוקד הקבוצות של דור מיכה, אסף צור, ליאור רפאלוב ואופיר מרציאנו. הנציגים בקפריסאים הפסידו בפלייאוף העליו וגם שחקן העונה בבלגיה הובס במשחק ביתי מול אנדרלכט. במשחק שנעל את הערב, היברניאן הסתדרה בגביע ללא אופיר מרציאנו נגד קווין אוף סאות' בגביע.

בבלגיה, ליאור רפאלוב שיחק 81 דקות במדי אנטוורפן, שהובסה בביתה 4:0 על ידי אנדרלכט. האורחת אפילו החמיצה פנדל בדקה ה-51, אך כעבור דקה בלבד כבשה את השער הראשון ועלתה ל-0:3 מוחץ עד הדקה ה-77. רפאלוב כאמור הוחלף בדקה ה-81 ואנדרלכט עלתה ל-0:4 כעבור שלוש דקות, אנטוורפן רק צימקה בדקה ה-89 ונותרה במקום השני עם יתרון נקודה על גנק ורק שתי נקודות מאנדרלכט המתקאמבקת.

בקפריסין, אנורתוזיס של דור מיכה ואסף צור לא הצליחה לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, וההפסד הערב של קבוצתו, 2:1 ל.א.א.ק לרנקה, הוא השלישי ברציפות של הקבוצה. אנורתוזיס עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אך נכנעה לאחר מהפך בחצי השעה האחרונה.

הקשר פתח והשלים 90 דקות בהפסד, בעוד השוער נותר על הספסל. בעקבות ההפסד, אנורתוזיס הרביעית פספסה הזדמנות לצמצם פערים מהקבוצות שמעליהן, והיא רחוקה תשע נקודות מא.א.ל ואפולון לימסול החולקות את המקום השני.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images)

אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל של היברניאן במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע הסקוטי נגד היברניאן. קבוצתו הסתדרה בלעדיו ועלתה לשמינית עם 1:3 על הקבוצה מליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי