ניקוסיה, חזרה לליגת העל ורוטשנטיינר: בן שהר מדבר על הכל

בן שהר | הטוויטר הרשמי של אפואל ניקוסיה

חלוצה של אפואל ניקוסיה התראיין ל-103FM והתייחס לקבוצתו ("תנאים שאפילו בארץ אין"), מצב הקורונה בקפריסין ("מתגעגעים לקהל, יש פה סגר לילי") והנבחרת ("צריכים להוציא יותר ממה שיש")

(גודל טקסט)

למרות עונה מאכזבת במיוחד בפן הקבוצתי ובפן האישי, בן שהר יכול להיות מעט מעודד לאחר שביום ראשון האחרון הוא כבש שער ניצחון בדקה ה-94 מול נאה סלאמיס והעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה. שהר עלה כמחליף שבע דקות בלבד קודם לכן, והעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי. כעת הוא התפנה לראיון בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין השאר מצב הקורונה באי השכן, ההבדלים בין קפריסין לישראל, הנבחרת, וילי רוטנשטיינר ועוד.

צפו בשער הדרמטי של בן שהר

מצבה המקצועי של קבוצתו: "האמת שזה מרגיש לא משהו להיות בפלייאוף התחתון. מועדון כמו אפואל ניקוסיה תמיד שואף להיות בצמרת, זה מועדון שנמצא בליגת האלופות או בליגה האירופית כמעט בכל עונה. לפחות אנחנו נמצאים בחצי גמר הגביע נגד אנורתוסיס של דור מיכה, ודרך כך להגיע לאירופה בעונה הבאה".

המועדון בו הוא נמצא ביחס לישראל: "בוא נדבר על תארים ומספרים. לפני שבועיים ראיתי דירוג בו אפואל נמצאת בין 50 הקבוצות הגדולות באירופה. יש פה שאיפה להיות כל שנה בליגת האלופות או בליגה האירופית כמו שכבר אמרתי. התנאים פה הם של מועדון גדול, זה רמה אחרת משאר קפריסין. יש פה חדרי התאוששות, בריכות, תנאים שאפילו בארץ אין. כמובן שגם בארץ יש קבוצות גדולות, אבל באמת שפה התנאים הם אחרים".

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

הגעגועים לקהל: "לצערנו אין פה קהל. בקפריסין לא כולם התחסנו כמו בארץ, החיסונים פה מגיעים מאוד לאט שזה מבאס, אבל צריך לזכור שרוב המדינות ככה ולא כמו ישראל. בתחילת העונה היה לנו קהל, אבל בגלל עלייה בתחלואה זה נפסק ומאז אין אוהדים. בשעות היום אין פה סגר, אפשר לשבת בחוץ במסעדות. גם הבתי ספר והגנים פתוחים, שזה חשוב כי הילדים שלי הולכים. בשעה 23:00 יש סגר לילי ובו חייבים להיות בבית".

עתידו: "יש לי פה חוזה לעוד שנה, אני עושה סיכומים רק בסוף העונה. בכדורגל אי אפשר לדעת שום דבר, בוא נראה מה יהיה בגביע. במשחקים האחרונים בכלל עליתי כמחליף ופחות שיחקתי, אבל את הסיכומים בוא נעשה בקיץ".

בן שהר חוגג זכייה בגביע עם נשיא המדינה. נראה אותו שוב בישראל? | דני מרון

מצבה של נבחרת ישראל: "ראיתי את העליהום על וילי רוטנשטיינר. כשחקן אני לא אוהב לראות את זה, צריך לכבד כל מאמן באשר הוא. וילי בא לתת מזמנו, אני יודע שהוא עובד קשה ומנסה לעשות את המקסימום. הנבחרת שיחקה טוב לפרקים, אבל יש לנו בעיה של עקביות. יש סגל שחקנים טוב, וגם אנחנו צריכים להוציא יותר ממה שיש. נגד דנמרק שהיא נבחרת מדהימה אי אפשר להוציא הרבה, אבל לדעתי ברגע שיהיו לנו המון שחקנים שמשחקים בליגות בכירות באירופה אז נוכל לדבר אחרת".

האזינו לראיון של בן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי