לא רק אנדרלכט: שלוש קבוצות נוספות מתעניינות ברפאלוב

ליאור רפאלוב | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

המאבק על קשר אנטוורפן מחריף. אחרי הדיווח לפי הקבוצה מבריסל פנתה אליו, כעת טוענים בבלגיה שגם סטנדרד ליאז', גנק ואפילו האקסית קלאב ברוז' שמות עליו עין. לאן פניו של הכוכב הישראלי מועדות?

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב מסיים את חוזהו באנטוורפן עם סיום העונה וייתכן מאוד שיגיע ליעד חדש בקיץ. בשבוע שעבר דווח כי לקשר בן ה-34 ולשאר שחקני ההתקפה בקבוצה נמאס מהגישה ההגנתית של המאמן, והישראלי לא מגיע להסכמות על חוזה חדש כרגע.

אתמול (שלישי) פורסמה ידיעה מפתיעה בבלגיה, לפיה אנדרלכט פנתה לרפאלוב לקראת העונה הבאה ומתעניינת בשחקן שזכה בנעל הזהב 2020 – הפרס המוענק לשחקן הטוב ביותר בבלגיה בסוף כל שנה קלנדרית.

היום בתקשורת הבלגית התייחסו לשמועות האחרונות ודיווח חדש טוען: "רפאלוב עשוי לבחור במועדון אחר מבלגיה ולא דווקא באנדרלכט. אם הוא לא יחתום על חוזה חדש באנטוורפן, הוא ידבר עם קבוצות נוספות. אנדרלכט אורבת, אבל גם סטנדרד ליאז', גנק ואפילו קלאב ברוז' כבר הוזכרו, אמנם העניין של האחרונה רחוק מלהיות קונקרטי".

כמו כן, נכתב בידיעה כי בסביבתו של רפאלוב אומרים ש"גיל זה רק מספר" ושהקשר מאמין שהוא יכול לשחק תפקיד חשוב לא רק בעונה הבאה איפה שלא ישחק, אלא גם בעונה שאחריה. "במקרה של רפאלוב, אי אפשר להתווכח עם זה", נכתב בבלגיה.

ליאור רפאלוב | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי