מסתמן: רפאלוב יעבור בקרוב לאנדרלכט או לקלאב ברוז'

בדרך למעבר ענק: שני מועדוני הפאר הם היחידים שנמצאים חזק בתמונה כרגע ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, העסקה תושלם והקשר יעזוב את אנטוורפן ללא תמורה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

האם בגיל 35 ליאור רפאלוב יעשה צעד ענק נוסף לעבר מעבר מתוקשר נוסף בבלגיה? התשובה היא כן. אחרי הדיווחים על מספר קבוצות שמתעניינות בו, רפאלוב צפוי לעבור מיד בתום העונה לאנדרלכט או לקלאב ברוז'. שתי הקבוצות הן הקבוצות היחידות שנמצאות חזק בתמונה כרגע ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, המעבר הזה יושלם בקרוב.

מבחינת רפאלוב, חזרה לארץ לא על הפרק כרגע. המשא ומתן עם הקבוצות, כך נודע, נמצא בשלב מתקדם מאוד. רפאלוב, שיחגוג את יום הולדתו ה-35 בסוף החודש, נמצא זו העונה ה-10 בליגה הבלגית. אם יבקיע עוד שער אחד, זו תהיה העונה השלישית ברציפות בה הוא מבקיע מאזן דו ספרתי של שערים.

רפאלוב זכה בנעל הזהב לשנת 2020, בפער אדיר. הוא קיבל 271 קולות והקדים את האוסטרי של בירסחוט, רפאל הולצאוזר, שקיבל 187 קולות. מלך השערים של הליגה, חלוץ גנק פול אונואצ'ו, סיים במקום השלישי.

כזכור, ברוז' הייתה התחנה הראשונה של רפאלוב בבלגיה. הקשר שיחק במועדון הפאר במשך שבע שנים ורשם 41 שערים ו-48 בישולים ב-181 הופעות ליגה. הוא זכה עם המועדון בחמישה תארים, כולל גביע בלתי נשכח אותו הוא הביא במו רגליו לאחר שער ניצחון היסטרי בגמר נגד אנדרלכט.

ליאור רפאלוב | Perry vd Leuvert/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי