בהולנד מודאגים מזהבי, שמידט חשף מהי הבעיה הגדולה של פ.ס.וו

למרות 0:2 על ונלו החלשה, בתקשורת באיינדהובן עסקו ביכולת של הישראלי שהתקשה לבוא לידי ביטוי ונראה ש"שוב חזר פחות טוב ממשחקי הנבחרת". מאמנו טען: "הסיפור של העונה שלנו הוא שאנחנו לא מכריעים משחקים"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן שוב לא הרשימה, אבל מול ונלו החלשה, שנמצאת במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן ולזכותה יתרון של נקודה אחת בלבד מאמן שמתחת לקו האדום, היא השיגה 0:2 במשחק חוץ ושמרה על המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות בסיום העונה. עוד חמישה משחקים נותרו לסיום עונת 2020/21 בהולנד, כרגע פ.ס.וו מוליכה על אלקמאר בזכות הפרש שערים בלבד וזהו קרב שצפוי להימשך עד הרגע האחרון.

ערן זהבי אמנם היה שותף לשער השני שהבקיעה פ.ס.וו מרגלי דונייל מאלן במחצית השנייה, אבל שוב התקשה להראות את יכולותיו ברחבה ולא כבש משחק רביעי ברציפות במסגרת הליגה, עדיין מחפש את שערו העשירי. בתקשורת ההולנדית ציינו את העובדה שזהבי שוב איבד מומנטום וחזר פחות טוב מפגרת הנבחרות, בזמן שמאלן, חברו לחוד, כבש ובישל אתמול את השער המהיר בפתיחה לקודי גאקפו.

גם מאמן פ.ס.וו, רוג'ר שמידט, נשאל על חוסר המחץ של קבוצתו והבהיר: "אני לא חושב שהיה משחק משעמם. שלטנו בקצב וזה לא תמיד קל לשחק מול קבוצה שמתגוננת שמשחקת על כדורים ארוכים ויש לה חלוץ מסוכן. הסיפור של העונה שלנו הוא שאנחנו לא מצליחים להכריע משחקים בשלב מוקדם וגם הפעם היו לנו הזדמנויות להבקיע את השלישי ולא הצלחנו. במצבים כאלה זה חשוב שנדע להתגונן ולא נתנו להם יותר מדי סיכוי לחזור".

כשנשאל שמידט אם הפרש השערים מטריד אותו (יתרון של שישה שערים לפ.ס.וו) בקרב מול אלקמאר, הבהיר: "כמובן. אנחנו חייבים קודם כל להתמקד בהשגת ניצחון בכל משחק, אבל גם צריכים לדעת להבקיע יותר כשאפשר. אנחנו כרגע לא אפקטיביים מספיק בהתקפה, כי גם נגד הראקלס בשבוע שעבר לא כבשנו מספיק ביחס למספר המצבים שהגענו אליהם. אנחנו חייבים להשתפר".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי