רפאלוב זכה לשבחים בבלגיה ונשאל על עתידו: "ידעתי שזה יגיע"

הקשר בישל פעמיים בתוספת הזמן והוגדר כ"מהנדס הניצחון" בו אנטוורפן חזרה מ-2:0 ל-2:3 מטורף על גנק, התקשורת רצתה לדעת היכן ישחק בעונה הבאה והוא מצדו פרץ בצחוק: "מעדיף לא לדבר על זה"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב ממשיך להדהים את בלגיה. אתמול (שבת) הוא אמנם לא מצא את הרשת, אבל הוא כן בישל פעמיים בתוך תוספת הזמן והיה שותף בכיר למהפך המטורף שהשיגה אנטוורפן, שמפיגור 2:0 אחרי 65 דקות הפכה ל-2:3 גדול על גנק – ניצחון שבזכותו רפאלוב וחבריו שמרו על המקום השני והגדילו את הפער מגנק השלישית לארבע נקודות לקראת משחקי הפלייאוף שיחלו בסוף השבוע.

רפאלוב, זוכה נעל הזהב בבלגיה מוקדם יותר השנה, היה "מהנדס הניצחון" כפי שהגדירו זאת בתקשורת בבלגיה ולאחר המשחק הוא סיפר: "המחצית השנייה שלנו הייתה חזקה מאוד והוכחנו עד כמה אנחנו חזקים כקבוצה. אני מאושר ששיחקנו ככה וחזרנו מ-2:0 לניצחון ועוד מול קבוצה חזקה כמו גנק".

עם כל הכבוד ליכולת של רפאלוב ואנטוורפן, התקשורת הבלגית – ולא רק היא – משתוקקת לדעת היכן ישחק הישראלי בעונה הבאה. חוזהו של רפאלוב שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-35 יסתיים בתום העונה הנוכחית וזה לא סוד שכל הגדולות בבלגיה, כולל האקסית קלאב ברוז', בהחלט בוחנות אפשרות לצרפו. כשרפאלוב נשאל על עתידו, צחק ואמר בקצרה: "ידעתי שהשאלה הזו תגיע ואני מעדיף לא לדבר על זה כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי