דסה נפצע, ויטסה ספגה בתוספת הזמן והפסידה לאייאקס בגמר הגביע

המגן פתח בהרכב קבוצתו במשחק החגיגי, הוחלף בשל פציעה בהפסקה וראה את נרס קובע 1:2 לאלופה בדקה ה-92. בסקוטלנד, מרציאנו עלה לרבע גמר הגביע, ביטון וסלטיק הודחו בעקבות הפסד לריינג'רס. 2:7 למלדה ולגנט

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

לאחר שגיא מלמד כבש בניצחונה של סנט ג'ונסטון בשמינית גמר הגביע הסקוטי, ליגיונרים נוספים הצטרפו היום (ראשון) למעגל המשחקים, כאשר במוקד – גמר הגביע ההולנדי של ויטסה ואלי דסה, בו הם הפסידו 2:1 לאייאקס בצורה דרמטית.

מגן נבחרת ישראל, המשמש כאחד מעמודי התווך העונה במערך של ויטסה, פתח כמובן בהרכב קבוצתו למשחק הגמר נגד אייאקס, אשר הסתיים עם שער ניצחון בתוספת הזמן של דויד נרס. קודם לכן, ראיין חרבנבראח העלה את האלופה ליתרון, לואי אופנדה איזן בין הצדדים עוד במחצית הראשונה. דסה עצמו הוחלף במהלך ההפסקה בשל פציעה ולצערו, ראה את קבוצתו סופגת שניות ספורות לפני השריקה האחרונה.

ניר ביטון לא שותף בהפסדה של סלטיק ב"אולד פירם" נגד ריינג'רס. הירוקים חווים עונה קשה, כשבגולת הכותרת איבוד תואר האליפות לריינג'רס אחרי תשע שנים. הערב, קבוצתו של הליגיונר איבדה סיכוי להשיג את התואר האחרון בו הייתה יכולה לזכות העונה לאחר עם מפלה כואבת נגד היריבה העירונית. המאלפה הנכנסת העפילה לרבע הגמר בזכות שער של סטיבן דייויס ושער עצמי של ג'ונג'ו קני.

דסה מול אייאקס. הפסד דרמטי לוויטסה והמגן שנפצע | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

אופיר מרציאנו והיברניאן דווקא כן הצליחו להעפיל לשמונה האחרונות, לאחר 0:4 בחוץ על סטרנראר. השוער הישראלי נותר על הספסל וצפה בקבוצתו שומרת על שער נקי.

בליגה השנייה ברומניה, עידן גולן השלים 90 דקות בהפסדה של אוניברסיטאטה קלוז' 2:1 לטימישוארה במסגרת הפלייאוף התחתון.

באוסטריה, וולפסברגר ניצחה 0:2 את טירול ועלתה למקום החמישי בטבלה. אליאל פרץ לא נכלל בסגל של הקבוצה שהגיעה העונה לשלבי הנוקאאוט בליגה האירופית.

בבלגיה יונס מלדה עלה מהספסל של גנט בדקה ה-69 בניצחון העניק 2:7 על זולטה ורכם. למרות זאת, החלוץ לא כבש או בישול. לעומתו עדן שמיר לא שותף בניצחון 0:3 של סטנדרד ליאז' על בירסחוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי