זהבי מלהיב את אוהדי פ.ס.וו: "אני משחק הרבה יותר טוב עם קהל"

כוכב נבחרת ישראל כבש את ה-10 שלו העונה והוביל את איינדהובן ל-0:1 על כרונינגן במשחק חזרת הקהל: "אוהב את הלחץ. פסילת השער? אתה חוגג ואחרי זה מרגיש טיפש". מאמן המפסידה זעם: "הפנדל היה בולשיט"

(גודל טקסט)

אחרי כחודש וחצי ללא שער, ערן זהבי מצא אתמול (שבת) שוב את הרשת כאשר כבש בפנדל והוביל את פ.ס.וו איינדהובן ל-0:1 על כרונינגן. עוד לפני כן, כוכב נבחרת ישראל מצא את הרשת, אך השער שלו נפסל לאחר התערבות של מערכת ה-VAR.

זהבי לא היה היחיד שה-VAR אכזב אותו במהלך ההתמודדות, שכן שני חבריו לקבוצה, קודי גאפקו ודוניל מאלן, מצאו גם הם את הרשת אך נאלצו לראות את השער שלהם מתבטל. מלבד זאת, המשחק אמש היה מכונן שכן הוא היה משחק הבית הראשון של פ.ס.וו אליו נכנסו אוהדים.

זהבי התייחס לחזרת הקהל: "זה לא יאומן. כבר בחימום התרגשנו. מריו גצה ואני הסתכלנו אחד על השני ואמרנו 'וואו, סוף סוף', למרות שהיו רק 4,000. האוהדים תמכו בנו ונתנו אנרגיה. אני משחק הרבה יותר טוב עם קהל, אני אוהב את הלחץ הזה, אתה צריך להיות חד".

ערן זהבי | Hans van der Valk/BSR Agency/Getty Images

על ה-VAR שפסל שלושה שערים לקבוצה: "למען האמת, זה לא היה כיף, אבל ההחלטות היו נכונות. זה נותן לך תחושה רעה כחלוץ, כי אתה חוגג את השער ואחר כך אתה מרגיש טיפש. אני מעדיף את החוק הישן של הנבדל, שנותן יתרון להתקפה. אנשים רוצים לראות גולים".

הכוכב בן ה-33 קיבל מחמאות בהולנד ובטלחרף נכתב עליו: "גאל את פ.ס.וו". אגב, הפנדל שהבקיע זהבי עורר זעם את כרונינגן, ומאמנה דני בויס רתח אחרי המשחק: "היד הייתה צמודה לגוף, לא ברור לי איך זה פנדל. זה בולשיט. גם עם ה-VAR יש עדיין טעויות שיפוט".

וסל דאמרס, בלם כרונינגן, שגרם לכדור העונשין, אמר: "בעטו ממטר את הכדור על היד שלי. השריקה לא ברורה, בטח לא ברגע כזה קריטי. אלה חוקים מגוחכים, לא הלכתי עם היד אל עבר הכדור. עצוב מאוד שה-VAR מתערב ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי