פרטים חדשים נחשפו: "אנטוורפן הציעה לרפאלוב יותר כסף מאנדרלכט"

סוכנו של שחקן העונה בבלגיה, דודו דהאן, התראיין ל-"HLN" וסיפר מדוע החליט הקשר לעזוב לטובת מועדון הפאר מבריסל וגם הסביר מדוע הכריזו הצדדים על המעבר רגע לפני תחילת פלייאוף האליפות

(גודל טקסט)

מעברו של ליאור רפאלוב מאנטוורפן לאנדרלכט בסיום העונה ממשיך לעורר הדים בבלגיה. הקשר חגג אתמול את יום הולדתו ה-35 ואחר הצהריים הכריזה אנדרלכט על חתימתו לשנתיים הבאות, רגע לפני ש"פלייאוף האליפות" יוצא לדרך בבלגיה ובמהלכו ייפגשו אנטוורפן ואנדרלכט פעמיים, כשכרגע מפרידה ביניהן נקודה אחת בלבד בקרב על המקום למוקדמות ליגת האלופות.

רפאלוב ככל הנראה יישלח לקבוצת המילואים ולא יזכה להזדמנות לסייע לאנטוורפן לשמור על המקום השני ואחרי 24 שעות סוערות, החליט סוכנו של הקשר, דודו דהאן, להתראיין בלעדית ל-"HLN" ולחשוף פרטים חדשים על המעבר המתפיע.

מסתבר כי ראשי אנדרלכט פנו לאלו של אנטוורפן כבר לפני מספר שבועות והודיעו כי בכוונתם לפתוח במו"מ על רפאלוב, אבל הצעה רשמית הוגשה רק בימים האחרונים. עוד לפי דהאן, אנטוורפן הגישה בסופו של דבר הצעה לרפאלוב לעונה אחת בלבד בסכומים גבוהים יותר מאשר זו של אנדרלכט, אבל היא הגיעה מאוחר מדי כי רפאלוב כבר נתן את מילתו לאנשי אנדרלכט והבטיח שיצטרף בעונה הבאה.

עוד לפי דהאן, רפאלוב החליט לגמור את הסאגה ולחתום על חוזה בשלב די מוקדם כדי שגם משפחתו תוכל להיערך לשינויים אפשריים כשהעובדה כי המגעים עם אנטוורפן נמשכו יותר מדי זמן כבר הובילו לקבלת ההחלטה שיש למצוא קבוצה חדשה לעבור אליה. "רפאלוב לא ביקש מאנדרלכט את הסכומים שהוא ביקש מאנטוורפן והיא הציעה יותר כסף, אבל זה היה מאוחר מדי", הבהיר דהאן.

ליאור רפאלוב באנדרלכט | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי