דיווח: "אנטוורפן הפתיעה את כולם עם החלטה קיצונית לגבי רפאלוב"

בניגוד לכל התחזיות שצפו כי יודח מהסגל עד תום העונה בשל חתימתו באנדרלכט, הישראלי מתאמן כרגיל עם חבריו לקראת המשחק מול גנק. בבלגיה טוענים: "אנטוורפן חוששת שלהדחתו תהיה השפעה הרסנית"

(גודל טקסט)

בדרך לפשרה? על פי דיווח שפורסם הבוקר (רביעי) בבלגיה, תחת הכותרת "אנטוורפן הפתיעה את כולם עם החלטה קיצונית", הקבוצה אפשרה לליאור רפאלוב להתאמן כרגיל עם חבריו לקראת המשחק ביום שישי מול גנק, זאת בניגוד לכל התחזיות המוקדמות שצפו כי הישראלי יודח מהסגל.

"פרשת רפאלוב תמשיך לרדוף את המועדון עד סוף העונה, אין מנוס, לא לאנטוורפן ולא לשחקן", נכתב במגזין "voetbal24", שם טענו כי "בניגוד לציפיות, רפאלוב עדיין מתאמן עם הקבוצה. כאילו ההודעה על העברתו לאנדרלכט מעולם לא יצאה. הציפייה היא שזה יישאר ככה עד הקיץ".

במגזין הסבירו: "באופן מפתיע, ראשי המועדון החליט שלא להוריד את ליאור לקבוצת המילואים. לעומתו, סימן יוקלרוד, שחתם באמצע העונה בגנק, כן הודח. הסיבה: אנטוורפן רוצה לסיים במקום השני וחששת שלהדחת שחקן חשוב כמו רפאלוב תהיה השפעה הרסנית מבחינה מקצועית".

כזכור, השבוע הכריזה אנדרלכט על החתמת רפאלוב לשנתיים הבאות, רגע לפני ש"פלייאוף האליפות" בבלגיה יוצא לדרך ובמהלכו ייפגשו אנטוורפן ואנדרלכט פעמיים, כשכרגע מפרידה ביניהן נקודה אחת בקרב על המקום במוקדמות ליגת האלופות. האם הקשר ימשיך לשחק? את התשובה נקבל כבר ביום שישי (החל מ-21:40, ישיר בספורט3).

ליאור רפאלוב באנדרלכט | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי