Sport1 Banner

כך וינסנט קומפני שכנע את ליאור רפאלוב לחתום באנדרלכט

ליאור רפאלוב , וינסנט קומפני | Jimmy Bolcina / Photonews via Getty Images

המעבר של הקשר מאנטוורפן לאנדרלכט לא יורד מסדר היום בבלגיה ומי שמייצג את הכוכב שפך אור על התזמון המפתיע והסביר מדוע בחר בסגולים מבריסל: "בג'ונגל של עולם הכדורגל צריך לעמוד על העקרונות ולשמור על יושרה"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שפורסם שאנטוורפן החליטה להפתיע בצורה קיצונית ולאפשר לליאור רפאלוב להתאמן וככל הנראה גם להיכלל בסגל במהלך פלייאוף האליפות בו תיאבק הקבוצה כדי לשמור על המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות, סוכנו של הקשר בן ה-35, דודו דהאן, התראיין בבלגיה ודיבר על המעבר לאנדרלכט בתום העונה – מי שנמצאת בפיגור נקודה בלבד מאנטוורפן ולא תוותר על האפשרות לשוב למוקדמות האלופות.

גם יומיים אחרי שהעסקה הוכרזה רשמית, שמו של ליאור רפאלוב מככב בכותרות רבות בבלגיה וסוכנו שנמצא במדינה גם ניצל את ההד התקשורתי כד להעניק מספר ראיונות ובהם חשף את האמת מאחורי העסקה, התזמון המפתיע שלה וגם לאפשרות שאנטוורפן תוריד את רפאלוב לקבוצת המילואים ולא תאפשר לו ליטול חלק במשחקי הקבוצה ולנסות לסייע לה להעפיל למוקדמות ליגת האלופות על חשבון מי שתהיה קבוצתו בשנתיים הבאות.

"חשבתי שמיד אחרי הזכייה שלו בפרס נעל הזהב, הם (אנטוורפן) יקראו לנו כדי לדבר על הארכת חוזה", סיפר דהאן לאחד מערוצי הטלוויזיה בבלגיה, "חשבתי שישאלו מה אנחנו רוצים, אבל זה לא קרה באותו יום, לא למחרת, לא חודש אחרי ואפילו לא אחרי שלושה חודשים".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Photonews / Contributor

הבחירה באנדרלכט: "השיחה של וינסנט קומפני לליאור עשתה את ההבדל, הוא אמר לו שהוא מדבר איתו כמקצוען למקצוען והייתה שיחה טובה. גם המנהל המקצועי של אנדרלכט עשה עבודה טובה ומהירה. כסף זה חשוב, אבל בג'ונגל של עולם הכדורגל צריך לפעמים לדעת לעמוד על העקרונות שלך ולשמור על יושרה".

התזמון המפתיע על השלמת העסקה: "מה רציתם, שליאור ישקר? הוא לא כזה וגם אני לא. צריך לדעת להיות ישרים וברור לכולם שהדף של ליאור רפאלוב בבלגיה נקי לחלוטין".

אם רפאלוב יסיים את העונה בקבוצת המילואים: "המאמן שוחח איתו היום באימון. אם יתנו לו לשחק, הוא ישחק טוב ויעבוד קשה. רפא הוא כמו ילד, הוא רק רוצה לשחק".

דודו דהאן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי