למרות חילוקי הדעות, רפאלוב צפוי לפתוח בהרכב נגד גנק

הקשר שחתם באנדרלכט והכניס את בלגיה לטירוף, תורגל ב-11 של אנטוורפן לקראת המשחק בשישי (21:40, ספורט3). בתקשורת נטען כי "המאמן סומך עליו בבירור" ועמד לצדו נגד החלטת הדירקטוריון. וגם: התגובה של ורקאוטרן

(גודל טקסט)

הסערה סביב חתימתו של ליאור רפאלוב באנדרלכט עדיין לא שוככת. באנטוורפן מנסים להתעסק בכדורגל בלבד רגע לפני פתיחת הפלייאוף כשביום שישי (החל מ-21:40, ישיר בספורט3) הקבוצה תארח את גנק והקשר נכלל רשמית בסגל. בינתיים בבלגיה נחשפו פרטים נוספים על הימים המורכבים שעברו על הקבוצה ונראה שהישראלי יפתח בהרכב בכל זאת.

כזכור, דווח כי בקבוצה שקלו להוריד את רפאלוב לקבוצת המילואים או לזרוק אותו ליציע כפי שכבר עשו עם סימן יוקלרוד. זו הייתה הדרישה של ההנהלה אלא שהמאמן פרנקי ורקאוטרן הטיל על כך וטו. "חילוקי דעות קשים בין המאמן לדירקטוריון", נכתב ב- "voetbal24". רפאלוב, שיפגוש את אנדרלכט פעמיים בפלייאוף, בכל זאת רשם עונה גדולה עם תשעה שערים ושמונה בישולים בליגה.

אתמול (רביעי) רפאלוב לא רק השתתף באימון אלא גם תורגל ב-11 כרגיל. "המאמן עדיין סומך בבירור על השחקן שזכה בתואר נעל הזהב (השחקן המצטיין בבלגיה)", נכתב. עוד נטען כי אנטוורפן כבר הרגישה שהיא נעקצת על ידי יריבה ישירה במאבק על המקום השני המוליך לליגת האלופות והיא לא יכולה להרשות לעצמה "להפסיד פעמיים".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Craig Williamson – SNS Group / Contributor

המאמן ורקאוטרן ניסה להתחמק מהנושא במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "מה יש לי לומר על רפאלוב? כלום ושום דבר. הוא עדיין מתאמן, וכך יהיה בעיקרון גם מחר (היום), אלא אם כן יקרה משהו אחר. לעת עתה אני מבקש להיות סבלני למרות שאני יודע שזה קשה לחלק מכם".

עוד אמר: "אין לי דעה לגבי זה, ובדרך כלל הדעה שלי אינה נכונה בכל מקרה. אז למה לי להגיב על כך? אני אומר עוד דבר: זה לא רפאלוב נגד מישהו. אנטוורפן פוגשת את גנק, וכל השאר, בין אם יש לזה השפעה ובין אם לאו – הם בזבוז זמן ואנרגיה". אנטוורפן ניצחה את גנק 2:3 במשחק האחרון בליגה הסדירה לאחר שהקשר בישל פעמיים, ונכנעה לה 4:2 בסיבוב הראשון במשחק החוץ.

מי שיצא להגנתו של רפאלוב הוא סטיבן דפור הקשר ששיתף איתו פעולה באנטוורפן. "אני חושב שהקבוצה (אנטוורפן) המתינה יותר מדי זמן. ליאור שחקן סופר-חשוב לקבוצה, הוא שחקן אדיר ובחור נהדר לחדר ההלבשה, תמיד חיובי. זו הזכות הטבעית שלו לחתום בקבוצה אחרת".

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנטוורפן | Jan De Meuleneir / Photonews via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי