סייף פתח בלכיה גדנסק, רפאלוב נותר מחוץ לסגל בהפסד אנטוורפן

קני סייף | Mateusz Slodkowski/DeFodi Images via Getty Images

הקשר עשוי לחזור לישראל בקיץ, אבל בינתיים סייע לקבוצתו עם 67 דקות ב-1:3 בחוץ על ויסלה פלוק והיא נשארה בתמונה בקרב על המקום הרביעי. הקשר שחתם באנדרלכט לא שיחק ב-3:2 לגנק, גם דור ג'אן לא התלבש בפורטוגל

(גודל טקסט)

רק הבוקר (שישי) פרסמנו בספורט1 שקני סייף הוצע להפועל באר שבע ועשוי לשוב לישראל, אבל הערב הוא פתח בהרכב לכיה גדנסק והיה שותף לניצחון החוץ 1:3 על ויסלה פלוק במסגרת המחזור ה-28 בפולין.

סייף רק עלה מהספסל לרבע שעה בהפסד ללגיה וורשה לפני חמישה ימים ובשני המשחקים לפני כן לא נכלל בסגל, אבל הערב פתח בהרכב לכיה גדנסק והשלים 67 דקות בניצחון. סייף גם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-50 ופינה את מקומו לאחר 17 דקות בחילוף שנועד לשמור על התוצאה, אולם המארחת השוותה בדקה ה-74 וגדנסק שבה ליתרון כעבור שבע דקות וקבעה את תוצאת הסיום בתוספת הזמן. בזכות הניצחון, גדנסק טיפסה זמנית עד למקום הרביעי עם 41 נקודות, מקדימה שלוש קבוצות שטרם שיחקו והן עם 39 נקודות כל אחת.

מוקדם יותר היום בפורטוגל, פאסוס דה פריירה של דור ג'אן השיגה 0:1 דרמטי על בלננשש. הישראלי לא נכלל בסגל וקבוצתו פתחה פער במקום החמישי, אולם היא במרחק רב מהרביעייה הראשונה.

ישראלי נוסף שלא ישחק הערב הוא ליאור רפאלוב, שכידוע אנטוורפן הודיעה שלא ישותף יותר במשחקי הקבוצה בעקבות חתימתו באנדרלכט בחוזה לשנתיים החל מהעונה הבאה. אנטוורפן אירחה את גנק במחזור הראשון של פלייאוף האליפות בבלגיה ורשמה 3:2 כואב לאחר שספגה בדקות 73 ו-88, כך שהיא אמנם עם נקודה יתרון על אנדרלכט שכעת מדורגת רביעית – אבל קבוצתו הבאה של רפאלוב יכולה לטפס למקום השני בהמשך המחזור אם תנצח ובכך לעקוף את גנק ואנטוורפן.

ליאור רפאלוב
כצפוי, נותר מחוץ לסגל. רפאלוב | אנטוורפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי