הפועל ב"ש ממתינה לכנעאן וגורדנה, קני סייף הוצע

במועדון החלו להאיץ ההכנות לעונה הבאה: קשרי אשדוד וכיאל ברשימות ובמועדון ממתינים למוצא פיו של בן זקן. דודו דהאן הציע את שחקן לכיה גדנסק. התלבטות לגבי בריירו, גולדברג ולויטה מתקרבים לסיכום

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לעונה הבאה ובימים הקרובים ינסו במועדון לקדם את הגעת שחקני הרכש. מלבד דור מיכה ואופיר מרציאנו, שנמשכות השיחות עם סוכנו דודו דהאן, המטרה הראשונה תהיה לצרף קשר למרכז השדה, עם יכולת הבקעה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, רוני לוי רוצה את רועי גורדנה או את חמודי כנעאן מאשדוד.

בנוסף, גם שמו של בירם כיאל עלה לאחרונה אך האחרון דורש שכר גבוה והוא תחת חוזה, כך שבשלב זה מדובר בסכומים גבוהים. ברקת רצתה את כנעאן בעבר ועוקבת אחריו זמן רב. רוני לוי מעריך את הקשר ולכן השניים ימתינו כדי לבחון האם ג'קי בן זקן יעדיף למכור אותו לחו"ל או יסכים לשחרר אותו לקבוצה ישראלית. "מדובר בקשר מוכשר שיכול לשדרג אותנו", אמר בבאר שבע.

שם נוסף ומסקרן במיוחד שעלה הוא של קני סייף. במהלך היום נודע כי סוכנו של שחקן לכיה גדנסק, דודו דהאן, ערך שיחה עם המועדון בה הציע אותו. סייף מושאל מאנדרלכט לקבוצה הפולנית ויהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. במהלך הימים האחרונים אף נערכה שיחה בין הצוות הניהולי לצוות המקצועי בשאלה האם כדאי לצרף אותו, ובמועדון יקבלו החלטה בימים הקרובים. גורם בהפועל ב"ש אמר: "סייף אכן הוצע, הוא אחת האופציות שלנו. עדיין לא קיבלנו החלטות סופיות לגביו ולגבי שחקנים נוספים שנמצאים ברשימה".

קני סייף | Mateusz Slodkowski/DeFodi Images via Getty Images

במועדון התלבטו לאחרונה לגבי סינטיהו סלליך, אך כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המאמן רוני לוי החליט לנסות ולהשאיר אותו בקבוצה ולכן הגיש לו הצעה חדשה. השניים ערכו שיחה במהלכה הביע המאמן את הערכתו לשחקן. כעת, סלליך יצטרך לבחור האם להמשיך בתנאים שהוצעו לו. שחקן נוסף שקרוב לחתימה הוא אוהד לויטה. לשוער הובהר כי שוער בכיר נוסף יגיע והוא יתמודד איתו על אפודת ההרכב הראשון. אנתוני וארן צפוי לעזוב, כשהפועל תל אביב מעוניינת בו.

לגבי לואי טאהא, במועדון אמרו אתמול כי "לואי הוא נכס עבור המועדון שלנו. המטרה היא להשאיר אותו גם בעונה הבאה. מועדון בסדר גודל כזה צריך שלושה בלמים בכירים". טאהא מסיים חוזה, אך למועדון אופציה להשאיר אותו או לפצות אותו בשלוש משכורות. לוי יביא גם חלוץ זר. שחקן נוסף שנמצא במעקב הוא חלוץ בית"ר ת"א בת ים, יניב מזרחי, שעשוי להגיע בהמשך להתרשמות.

בנוסף, למרות שהפך לישראלי, במועדון מצפים לשיפור ביכולת של מריאנו בריירו. הטאבו שקיבל העונה בהרכב בזמן שהוא בריא, עשוי להסתיים בעונה הבאה. אם בריירו לא יגלה שיפור, במועדון ישקלו מחדש את עתידו. בשלב זה, השחקן נשאר בקבוצה משום שמדובר בישראלי, אך ההחלטה עוד עשויה להשתנות מאחר ובמועדון סבורים שהקבוצה צריכה שדרוג גדול יותר כדי לאיים על כל התארים. מי שמתקרב לסיכום בקבוצה הוא המגן שון גולדברג. השחקן קיבל הצעה נוספת לעונה הבאה והצדדים מתקרבים לסיכום.

הצוות המקצועי יעבור גם הוא מתיחת פנים. כפי שפורסם כאן, לרוני לוי יצטרף עוזר מאמן, כשחיים שאבו הוא המועמד המוביל לתפקיד. ייתכן ויגיע גם מאמן שוערים.

יניב מזרחי | אודי ציטיאט
חיים שאבו, רוני לוי
חיים שאבו, רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי