פודגוראנו כבש נגד יובנטוס, רומא מעדה שוב במירוץ האליפות

סוף פודגוראנו חוגג | רומא / האתר הרשמי

הישראלי כבר קבע 0:2 נגד הגברת הזקנה ורשם לעצמו שער שני העונה ב"פרימוורה", אבל הג'לארוסי מהמקום השני רשמו תיקו רביעי ברצף כאשר ספגו בדקה ה-94 וסיימו ב-2:2 מאכזב. הפער מאינטר עומד על 2 נקודות

קבוצות: רומא יובנטוס
(גודל טקסט)

בניגוד למירוץ האליפות בסרייה א', שם אינטר מובילה את הטבלה בפער דו ספרתי ונראה שהיא בדרך הבטוחה לאליפות, בליגת הנוער המאבק פתוח לגמרי, והיום (שבת) נרשם משחק צמרת מסקרן במיוחד, כאשר יובנטוס ורומא נפרדו ב-2:2.

הג'לארוסי, שנמצאים במקום השני בטבלה, הגיעו לטורינו ופתחו בהרכב עם סוף פודגוראנו הישראלי. אקס מכבי חיפה מצא את הרשת במהלך המחצית השנייה וקבע 0:2 לקבוצתו, אך שחקני הגברת הזקנה הצליחו לחזור למשחק, כולל שער שוויון דרמטי בדקה ה-94.

עבור פודגוראנו, זהו שער הליגה השני שלו ב"פרימאוורה", אחרי שכבש שער בכורה כבר בחודש ינואר. חשוב לזכור כי במהלך משחקים רבים שהה שחקן הכנף הישראלי עם הקבוצה הבוגרת של רומא, בגלל שהליגה לנוער הופסקה בשל הקורונה.

מאז חידוש המשחקים, פודגוראנו הוא שחקן הרכב קבוע בקבוצה, שנמצאת בפיגור של שתי נקודות מהמוליכה אינטר. מבחינת הקבוצה שלו, התיקו היום היה כבר הרביעי ברצף, כאשר היא גם לא ניצחה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי