דיווח: ג'ואל אבו חנא במו"מ עם לגיה ורשה

ג'ואל אבו חנא | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

בלם נבחרת ישראל, אשר מסיים את חוזהו בזוריה האוקראינית, מנהל שיחות עם אלופת פולין בשנתיים האחרונות. הגדולות של ליגת העל שמו עליו עין בחודשים האחרונים

(גודל טקסט)

ג'ואל אבו חנא פרץ לחיינו בסוף חודש אוגוסט 2020. שחקן אלמוני קיבל לפתע זימון מווילי רוטנשטיינר לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה במסגרת ליגת האומות, ומאז הוא חבר קבוע בקאדר.

הבלם בן ה-23 מסיים בסיום העונה את חוזהו בזוריה האוקראינית ויעזוב ליעד חדש. על פי דיווח שהתפרסם לפני כחודש באוקראינה, הוא קיבל הצעה לחוזה חדש בקבוצתו, אך סירב. בליגת העל הוא מעולם לא שיחק, אך לפני כארבעה חודשים פרסמנו כי הגדולות מביעות בו עניין.

אך ייתכן שאבו חנא בדרך ליעד אחר לגמרי. בפולין טוענים בימים האחרונים כי השחקן ונציגיו מנהלים שיחות כבר מספר שבועות עם לגיה ורשה. "אבו חנא עוד לא חתם על כלום, אבל לגיה מאוד מעוניינת בו", נכתב בפולין.

ג'ואל אבו חנא | MB Media/Getty Images

לגיה, שזכתה העונה באליפות פולין והשלימה זכייה שנייה רציפות בתואר, מחפשת בעצם מחליף לארטם שבאנוב, המושאל מדינמו קייב, שלא ימשיך בקבוצה. שבאנוב, כמו אבו חנא, בלם שיודע לשחק גם כמגן שמאלי.

אבו חנא, כאמור, מסיים את חוזהו והיתרון הגדול שהוא יעבור בחינם לקבוצה הבאה שלו. הוא גדל במחלקת הנוער של לברקוזן, ולפני שהגיע לזוריה האוקראינית ב-2019, שיחק בקייזרסלאוטרן מגדבורג וכמושאל בפורטונה קלן. בנבחרת ישראל הוא רשם עד כה שלוש הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי