השווה את שיאו: שער ובישול לנאתכו במדי פרטיזן

ביברס נאתכו | פרטיזן בלגרד, רשמי

קפטן נבחרת ישראל הגיע רשם לעצמו בישול עשירי העונה, בדיוק כמו שעשה במדי קאזאן לפני כעשור. בנוסף, הוא דייק מהנקודה הלבנה את שערו ה-14 העונה במדי הקבוצה מהבלקן. שהר ואפואל הפסידו נגד פאפוס

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בעולם יתכנסו הערב (רביעי) כדי לראות מי תצטרף למנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות, אך עוד לפני כן נמשכים משחקי הליגיונרים הישראלים ברחבי אירופה.

בסרביה, ביברס נאתכו ממשיך את העונה הנפלאה שלו בפרטיזן בלגרד. לאחר שבישל שני שערים במחזור שעבר, קפטן נבחרת ישראל כבש היום את שערו ה-14 העונה ולאחר מכן הוסיף בישול ב-1:3 על באצ'קה טופולה, עד שהוחלף בדקה ה-71. למעשה, נאתכו השווה את שיאו מלפני עשור בקאזאן עם הבישול העשירי שלו העונה.

צפו בשער של נאתכו

בקפריסין, בן שהר עלה מהספסל של אפואל ניקוסיה בדקה ה-57, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו, שהפסידה 1:0 לפאפוס במסגרת הפלייאוף התחתון. בנוסף, אנורתוזיס ניצחה 1:2 את לימאסול במסגרת הפלייאוף העליון, דור מיכה לא נכלל בסגל, השוער אסף צור ישב על הספסל במשך כל דקות המשחק

בפורטוגל, דור ג'אן ופסאוס פריירה נפרדו ב-1:1 נגד בראגה, במסגרת המחזור ה-31 בליגה המקומית. החלוץ הישראלי לא קיבל דקות ונותר על הספסל במשך כל 90 הדקות.

צפו בבישול של נאתכו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי