ויטסה ודסה הובסו, תיקו לוולינגטון וחמד נגד 10 שחקני אדלייד

תומר חמד | Mark Brake/Getty Images

המגן שב מפציעה ורשם 90 דקות, אך קבוצתו ספגה 3:0 ברוטרדם נגד ספרטה. החלוץ גם כן השלים משחק מלא ב-0:0 מול היריבה מהצמרת שספגה כרטיס אדום ושיחקה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-74. 2:2 מאכזב לסבע ואל נאסר

(גודל טקסט)

תומר חמד פתח בצורה בינונית את הקדנציה שלו בוולינגטון פיניקס, אבל זה לגיטימי לחלוטין אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה קודם לכן, חווה עונה לא פשוטה ב-2019/20 והסתגל ליגה האוסטרלית, אבל אי אפשר לקחת מהחלוץ את הישראלי את ההתקדמות שלו במשחקים האחרונים – חמישה שערים בשמונה משחקים.

הוא תפס מקום של קבע בהרכב וגם היום (שישי) שיחק 90 דקות, אך הפעם לא מצא את הרשת ב-0:0 של וולינגטון מול אדלייד יונייטד מהמקום השני, אשר שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-74 לאחר שראיין סטריין הורחק. קבוצתו של חמד מדורגת במקום ה-9 מתוך 12 ולא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים.

בליגה ההולנדית, אלי דסה שב מפציעה ורשם 90 דקות בוויטסה במשחק החוץ נגד ספרטה רוטרדם, אבל המגן וקבוצתו הובסו 3:0 ונותרו במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מאלקמאר השלישית חמש נקודות מפיינורד החמישית, שתיים שיעלו לכר הדשא בהמשך המחזור. נזכיר כי רק הבוקר המגן הימני המצוין של נבחרת ישראל הוזכר כמועמד להצטרף לבטיס מהליגה הספרדית.

באיחוד האמירויות, דיא סבע לא כבש או בישל ב-90 הדקות ששיחק במדי אל נאסר, ששמטה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 נגד אל וואחדה. מחזור אחד לסיום העונה, החלוץ וקבוצתו במקום החמישי ועדיין באפשרותם להגיע למקום השלישי שבמרחק שתי נקודות.

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי