זהבי בתגובה לשוד: "מעבר לפריצה רגילה". המשפחה תשוב לישראל?

ערן זהבי
ערן זהבי | Soccrates Images / Contributor

שחקן פ.ס.וו הגיב לאירוע הנורא שעברו אשתו וילדיו בזמן שהיה בדרכו למשחק: "מבקש לכבד את הפרטיות שלנו". שי זהבי: "מקרה מזעזע, צריכים רגע לעכל". שדו לספורט1: "דיברתי עם ערן עד 3:00 לפנות בוקר"

(גודל טקסט)

בשורות קשות מאוד הגיעו אתמול (ראשון) מהולנד, כאשר נודע כי ערן זהבי נגרע מסגל פ.ס.וו איינדהובן רגע לפני המשחק מול ווילם II בעקבות שוד שאשתו וילדיו נפלו קורבן אליו בביתם אשר באמסטרדם. הבוקר, שחקן נבחרת ישראל ורעייתו, שי זהבי, הגיבו לראשונה לאירוע הטראומתי וביקשו לחדד את הפרטים שפורסמו לגביו.

"תודה לכולם על הדאגה והאהבה, מבקש מכולם להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע לעכל את הדברים", כתב ערן זהבי בחשבון האינסטגרם שלו. "מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה לבית וגניבת רכוש, שוב תודה לכולכם על הדאגה. מעריכים את זה מאוד. אשתי את מלכה".

מוקדם יותר, אשתו שי מסרה באמצעות הרשת החברתית: "בוקר טוב לכולם. אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם – הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור! פיזית. נפשית אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב, תודה תודה תודה!".

הסטורי של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בדיווחים שעלו בהולנד נטען כי שני שודדים פרצו לבית משפחת זהבי כשאחד מהם התחזה לשליח. הפורצים איימו על שי זהבי וילדיה בנשק חם ונכתב כי הם השתמשו באלימות, קשרו אותם וכי שערה של אשת השחקן נגזז על ידם.

בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא יצטרך להכריע כבר היום האם לחזור לישראל או להישאר בהולנד. שני מחזורים נותרו עד סיום העונה והקבוצה של זהבי במקום השני, עם פער של נקודה על המקום השלישי. אם תישאר שם, היא תשחק בליגת האלופות. ערן שדו שעובד בצמוד לזהבי בהולנד נחת אתמול בישראל ולא ידע על המקרה. "רק כשנחתתי ערן הודיע לי על המקרה, בכלל לא ידעתי על השוד", אמר שדו לספורט1. "אני גר עם משפחת זהבי באותו בית ובמצב נורמטיבי הייתי אמור להיות שם, יחד עם המשפחה בדירה. דיברתי עם ערן עד שלוש לפנות בוקר".

הסטורי של שי זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי