זהבי מגיב לראשונה: "נישאר עד סוף העונה, מרגישים אהובים בהולנד"

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו בפוסט אחרי השוד המזעזע: "רוצה להודות על התמיכה, אנחנו לא בורחים לשום מקום. מבקש להפסיק עם השמועות. שי תדבר על המקרה כשהיא תרגיש בנוח". החלוץ חיזק את צה"ל ותושבי הדרום

(גודל טקסט)

הלב של כולנו יצא למשפחת זהבי שעברה שוד מזעזע בביתה שבהולנד ביום ראשון האחרון. האירוע הקשה שחוותה המשפחה הצית שמועות על עזיבה אפשרית של ערן את פ.ס.וו איינדהובן, והנושא לא יורד מסדר היום בתקשורת ההולנדית.

הבוקר (שלישי) דווח כי ערן זהבי זוכה לתמיכה מלאה מראשי המועדון, שאף הגיעו אתמול לבקר בביתו, ויאפשרו לו את כל הזמן שיידרש כדי לשוב. במילים אחרות, אם יבחר הוא יוכל לסיים את העונה מיידית ולשוב לישראל עד פתיחת העונה הבאה. כעת, כוכב נבחרת ישראל החליט להגיב לראשונה באופן מסודר ופרסם פוסט מרגש וחושפני באינסטגרם שלו.

זהבי כתב: "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והכאב שהם מפגינים כלפי אשתי וילדיי חשוב לנו להבהיר שאנחנו מעריכים את זה מאוד ומרגישים מאוד אהובים בהולנד. אתמול התקשרה ראש עיריית אמסטרדם ותמכה במשפחה וזה לא מובן מאליו. מבקש להפסיק עם השמועות, אנחנו לא בורחים לשום מקום אלא להפך, נישאר עד סוף העונה ונשלים את המשימות שלנו".

"מבקש להודות לכל הדואגים והאוהבים בישראל, שי תדבר על המקרה ותעשה סדר בדברים אם וכשהיא תרגיש בנוח לעשות זאת בקרוב. שי אשתי האהובה, כמה שחשבתי שאת חזקה, הבנתי אחרי המקרה הזה שאת אפילו יותר ממה שיכלתי לדמיין ומי את בשבילנו, אז התודה הכי גדולה היא תודה לך. אוהב אותך".

אגב, זהבי גם הביע תמיכה בישראל בשל המצב הביטחוני ומטח הרקטות שנורו ביומיים האחרונים מרצועת עזה למדינה. החלוץ כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "ליבי עם תושבי הדרום וחיילי צה"ל, תהיו חזקים, כולנו מאחוריכם".

הסטורי של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

ובחזרה לאירוע השוד. מיד לאחר הפוסט של ערן זהבי, זכה החלוץ לתמיכה גורפת מכלי תקשורת ואוהדים בהולנד. ריק אלפרינק שמסקר את פ.ס.וו איינדהובן עבור ED.NL, כתב הבוקר: "הוא היה יכול לחיות ללא לחץ ספורטיבי בגיל 33 ובמקום זאת חיפש פסגה פסגה – באיינדהובן. לא תמיד היה לו קל ועכשיו משפחתו חוותה טראומה. הוא לא בורח מזה – הוא חזק. הוא רק רוצה לסיים את העונה".

גם אוהדים רבים תמכו בזהבי על הצעד האמיץ ובין השאר נכתב: "הוא שחקן גדול ואישיות חזקה. פגעו בו בצורה קשה, ביטחון הוא בטוח לא מרגיש כרגע ואלו דברים שנוגעים לך בלב, אבל הוא בחר לצאת בהצהרה שלקבוצה יש מטרות שצריך לסיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי