ערן זהבי ופ.ס.וו סוגרים עונה, המטרה: כרטיס לליגת האלופות

לאחר השבוע הלא פשוט שעבר עליו, החלוץ וקבוצתו יתארחו אצל אוטרכט השישית. הישראלי מעוניין להגדיל את מאזן שערי הליגה שלו שעומד על 11, ולעזור לשמידט להבטיח את המקום השני בתום העונה

(גודל טקסט)

לאחר שעבר שבוע מטלטל במיוחד הכולל שוד אלים של אשתו וילדיו בביתם באמסטרדם, ערן זהבי יעלה מחר (ראשון) עם פ.ס.וו איינדהובן למשחק הנעילה של הליגה ההולנדית, כאשר קבוצתו תתארח אצל אוטרכט במסגרת המחזור ה-34 והאחרון של העונה (ראשון ב-15:25, שידור ישיר בספורט2).

כאמור, שבוע לא פשוט עבר על החלוץ הישראלי, וזאת בלשון המעטה. ביום ראשון האחרון, ממש לפני משחק הליגה נגד ווילם II, נודע לזהבי על חבורת שודדים שתקפה את משפחתו בביתם שבבירה ההולנדית. הישראלי כמובן לא שותף בניצחון קבוצתו, אך חזר ל-11 של מאמנו רוג'ר שמידט במחזור האחרון במהלך ה-2:4 על זוולה ואף כבש את השער הרביעי של פ.ס.וו. מדובר היה בשער ה-11 של זהבי העונה בליגה, והוא הקדיש אותו לאשתו שנכחה ביציע וריגש אותה עד דמעות.

בצד המקצועי, איינדהובן רוצה להבטיח את מקומה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר נכון לעכשיו היא מדורגת שנייה בטבלה עם 71 נקודות, שלוש יותר מאלקמאר השלישית. בהתחשב בעובדה שגם הפרש השערים שלה עדיף בהרבה על זה של אלקמאר, רק תסריט דמיוני ימנע את הסגנות משמידט וחניכיו.

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

לפי כלי התקשורת ההולנדיים, זהבי צפוי לפתוח בהרכב כשלצידו כרגיל ישחקו דוניל מאלן ומריו גצה שינסו לסגור עונה בטעם טוב. מן העבר השני, אוטרכט מדורגת במקום השישי בטבלה וכבר הבטיחה לעצמה השתתפות במוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה, וגם היא תקווה לסיים עונה בצורה חיובית עבורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי