יותר מ-85,000 תגובות: ערן זהבי הרתיח את העולם הערבי – והוצף

הישראלי שוב "תיקן" מחווה פרו פלסטינית, הפעם של פוגבה ודיאלו. בתגובה, חשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו הוצפו על ידי גולשים זועמים. "אמן השקרים. תומך בפשעי מלחמה". וגם: התגובה של פוגבה

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך להכעיס את העולם הערבי, שבתגובה מציף את חשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו בעשרות אלפי תגובות. אחרי שהשיב בציניות לחגיגה של שחקני לסטר עם דגל פלסטין, כוכב נבחרת ישראל עשה זאת שוב אתמול (שלישי): חלוץ פ.ס.וו לקח את התמונה של פול פוגבה ואמאד דיאלו מניפים את דגל פלסטין לאחר המשחק של מנצ'סטר יונייטד ווערך אותה כך שהשניים יחזיקו דגל ישראל. "תודה חבר'ה, אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם בכל רחבי העולם", כתב.

התגובות לפוסט האחרון של ערן זהבי באינסטגרם
התגובות לפוסט האחרון של ערן זהבי באינסטגרם | מסך, אינסטגרם

התגובות לא איחרו לבוא. יותר מ-85,000 אנשים הגיבו לפוסט האחרון של זהבי באינסטגרם, כאשר פוסט רגיל שלו גורף במוצע פחות מ-1,000 תגובות. בטוויטר פרסמו תמונות רבות של הישראלי מחזיק כביכול דגל פלסטין. אוהד אחד אף הרחיק לכת והעלה תמונה של זהבי מצדיע במועל יד.

הגולשים הציפו גם את פ.ס.וו ודרשו להעניש את זהבי: "שחקן שלכם תומך בפשעי מלחמה", נכתב. העיתונאי מוחמד אל גז'אר כתב: "ככה נראית הנדסת תודעה שקרית. ערן זהבי הוא אמן השקרים".

פול פגובה, אמאד דיאלו | Laurence Griffiths/Getty Images

באנגליה כינו את ההתנהגות של זהבי "ביזארית" ותהו "מה הוא מנסה להשיג?". עוד הוסיפו כי "אם זו הדרך של ישראל להשיג תמיכה בינלאומית, היא בבעיה". גם בהולנד ביקרו: "פוסט שנוי במחלוקת. ערן ממשיך לתמוך בישראל, בזמן שחלק מחבריו בפ.ס.וו מביעים תמיכה בפלסטינים".

"בואו נשמור על העולם שלנו מקום בטוח ונקי מאלימות. תתפללו עבור פלסטין", כתב פוגבה באיסטגרם לאחר המשחק לצד תמונה שלו מניף את דגל פלסטין. הצרפתי הוצף בתגובות מחבקות, אך היו גם לא מעט תומכי ישראל שהגיבו וביקשו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי